Facebook
Instagram
Twitter
Vimeo
Youtube
Zaloguj
Kongres
Kongres PRoto: AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Monitoring mediów
Organizacja wydarzeń
Zaloguj
Witamy!
Zaloguj się na swoje konto
Twoja nazwa użytkownika
Twoje hasło
Nie pamiętasz hasła?
Odzyskiwanie hasła
Odzyskaj swoje hasło
Twój e-mail
Wyszukiwanie
środa, 22 stycznia, 2025
LinkedIn
Facebook
Instagram
Twitter
Kongres
Kongres PRoto: AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?
Aktualności
Klienci i kadry
Opinie
W mediach
Ze świata
Wydarzenia
Wiadomości
Publikacje
Artykuły
Wywiady
Case studies
Felietony
Raporty
Praca
Ogłoszenia
Zamieść ogłoszenie
Promuj
Regulamin
Branża
Agencje PR
Who is who
Managerowie gwiazd
PR w firmach
PR w instytucjach
Porady
Porady językowe
Monitoring mediów
Organizacja wydarzeń
Szukaj
Aktualności
Ahava PR po raz trzeci zajmie się komunikacją kampanii „Porozmawiajmy szczerze o otyłości”
Instagram z własną aplikacją do edycji wideo
Włochy będą wymagać potwierdzenia pobytu do wystawiania opinii?
Reklama
IMM rozszerza zakres monitoringu RTV o kolejne 95 stacji radiowych
20/01/2025
Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne, jak i tematyczne...
Rewolucja na Instagramie. Serwis wprowadza pionową siatkę profilu
20/01/2025
Zaplanowano także szereg zmian, w tym m.in. wprowadzenie nowej zakładki czy wydłużenie rolek...
„AI potrzebuje więcej kobiet”. Artefact rusza z akcją
20/01/2025
Z okazji premiery filmu Women@Artefact organizuje także specjalne spotkanie...
„Fundamentem w naszej branży powinny być wartości” – o PR i komunikacji w 2025 roku
20/01/2025
W prognozach eksperci podkreślają, że warto skupić się na...
Chylak wygrywa w sądzie z CCC
20/01/2025
Sprawa dotyczyła naruszenia praw autorskich...
mObywatel z kampanią na Dzień Babci i Dziadka
20/01/2025
W ramach akcji organizowany jest także konkurs...
The ICON Agency z czterema nowymi klientami
20/01/2025
Agencja rozpoczęła współpracę z markami z sektora kosmetycznego i odzieżowego...
„Potrzebujemy kampanii, które opowiadają historie i angażują emocjonalnie” – trendy na 2025 rok
17/01/2025
Jak przewidują eksperci, kluczowym wyzwaniem będzie...
Orlen chce uhonorować medalistki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu
17/01/2025
W ramach akcji w 13 miastach w Polsce...
Google odmawia UE przestrzegania przepisów dotyczących weryfikacji faktów
17/01/2025
Firma poinformowała, że...
Już 30 stycznia konferencja IAB How To: „AI in Action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu”
17/01/2025
Prelegentami będą m.in...
Magdalena Wróbel rzeczniczką prasową Zagłębia Sosnowiec
17/01/2025
Do klubu wróciła we wrześniu 2024 roku...
Paryż rezygnuje z działania biur turystycznych
17/01/2025
Władze miasta zaobserwowały, że turyści szukają informacji niemal wyłącznie w...
AI będzie wspierać produkcję zrównoważonych kosmetyków? IBM współpracuje z L’Oréalem
17/01/2025
Generatywna sztuczna inteligencja pomoże w...
„Chałkoń” a dezinformacja. Zabawny trend uczula na zagrożenie
16/01/2025
Anna Ledwoń, Creative Owner More Bananas, zwraca uwagę, że...
Maciej Nuckowski dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta IMM
16/01/2025
Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w różnych branżach...
Załaduj więcej
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności