PR-owcy to osoby od zadań specjalnych, łączące w organizacjach wiele obszarów – social media, HR, marketing, employer branding… Jak się w tym odnaleźć? Jak korzystać z nowych sposobów komunikacji? Właśnie temu poświęcony będzie 15 Kongres Public Relations i Komunikacji. Wydarzenie już w dniach 15-16 października 2019 roku w Warszawie. Jeszcze do 23 sierpnia można nabyć bilety w niższej cenie!
Myśl przewodnia tegorocznej edycji wydrzenia to #PR-owiec #Wielozadaniowiec. PR-owcy zajmują się dziś digitalem, social mediami, podcastami, influncerami i innymi narzędziami komunikacji, realizują także zadania z obszaru marketingu czy employer brandingu. Dlatego podczas konferencji będzie mowa m.in. o tym, jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku marki czy w jaki sposób zwiększyć efektywność komunikatów w mediach.
Wśród prelegentów są m.in. Sebastian Stępak, General Manager MSL, Joanna Frąckowiak, Head of Communications Microsoft, Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen, Katarzyna Broniarek, dyrektor komunikacji korporacyjnej IKEA Retail, Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji Innogy Polska, Katarzyna Guzek, rzeczniczka prasowa Greenpeace czy Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pulsu Biznesu i pb.pl.
Omówione zostaną też podcasty, muzyka, gwiazdy jako nowe narzędzia i kanały dotarcia do odbiorcy, metody unikania błędów komunikacyjnych i budowania strategii, która trafia do wszystkich. Zaprezentowane zostaną także najciekawsze kampanie PR z 2019 roku – case studies m.in. Męskiego Grania, McDonald’s czy Goodyear.
Więcej informacji i rejestracja na stronie.
Organizatorem konferencji jest Puls Biznesu.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)