15 lipca 2020 roku odbędzie się druga edycja GMC Live. Kolejna odsłona wydarzenia jest wynikiem dużego zainteresowania poprzednią edycją Golden Marketing Conference online. Najbliższe spotkanie będzie dostępne bezpłatnie na żywo na Facebooku oraz kanale GMC na YouTubie.
W GMC Live! vol. 2 wezmą udział prelegenci, którzy poruszą najistotniejsze kwestie z obszarów real-time marketingu, e-commerce, marketing automation, power generation, social mediów w kontekście B2B czy komunikacji marek. Wydarzenie objęte jest certyfikacją programu DIMAQ. Event organizuje Grupa MTP.
Projekt GMC Live powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zmuszony do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. Jak tłumaczą organizatorzy, wydarzenie ma pomóc w prowadzeniu rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzieleniu się dobrymi praktykami marketingowymi. Celem jest też nieustanne wzbogacanie wiedzy marketingowców i bezpłatne podnoszenie kwalifikacji.
Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director w SALESmanago, Anna Robotycka, CEOr, DIMAQ Trainer w F11 Agency, Grzegorz Borowiecki, CEO w agencji WUNDERTEAM, Magdalena Olak, Executive Producer & Managing Director w TANK, Monika Boczek, Branding Expert oraz szkoleniowiec, Przemysław Jończyk, prezes zarządu JAAQOB HOLDING, oraz Zofia Chołody, prezes zarządu Klub Kobiet Przedsiębiorczych.
Wydarzenie odbędzie się 15 lipca 2020 roku w godzinach 10:00-16:00.
Program oraz szczegóły internetowego eventu można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym GMC LIVE! vol. 2. (kd)