19 listopada 2018 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się ósma edycja konferencji Imagination Day organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
„Na największym kinowym ekranie w Polsce, zobaczymy inspirujące wykłady niezwykłych prelegentów. Swoją wiedzą podzielą się z nami międzynarodowi specjaliści, liderzy i artyści z branży kreatywnej i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią innowacyjne rozwiązania, nagrodzone kampanie reklamowe oraz podzielą się swoim bezcennym doświadczeniem” – opisują organizatorzy wydarzenia.
W tym roku uczestnicy zobaczą prelekcje, które zaprezentują: Alex Sinclair, dyrektor kreatywny i strategiczny w IBM IX, Andrew Popplestone, dyrektor kreatywny w Territory Studio Londyn, Leah Juaymah Mababangloob, dyrektor artystyczna w LEGO Dania, Omura Kula Capan, dyrektor zarządzająca agencji R/GA Turcja, Bohb Blait, Global Chief Experience Officer w Starcom USA, Rey Andrade, dyrektor kreatywny w agencji 72andSunny Amsterdam, Mark Norcutt dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi w Londynie, Julia Dovlatova, dyrektor kreatywny w Geometry Prague, Benjamin Simon i Dirk Schuster ze studia designu FOREAL oraz Jakub Sagan.
Podczas wydarzenia zostanie też zaprezentowana kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego Festiwalu Kreatywności w Cannes zdobyła 13 statuetek. Bilety w niższej cenie można kupić do 7 października. Szczegółowe informacje na temat wydarzenia są dostępne na stronie.
Na 22 listopada zaplanowano natomiast dwugodzinny seans najlepszych reklam nagrodzonych na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Wydarzenie odbędzie się w następujących kinach należących do sieci Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze. Bilety można kupić w kasach kinowych lub na stronie internetowej Multikina.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzeń. (pp)