W lutym 2024 roku 24/7Communication dołączyło do Crisis Communications Network Europe (CCNE), niezależnej sieci europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych.
CCNE zajmuje się podnoszeniem międzynarodowej świadomości klientów w zakresie trendów, zagrożeń i możliwości biznesowych. Celem sieci jest rozwój agencji członkowskich oraz ich klientów w stawianiu czoła wyzwaniom, jakie stoją przed biznesem. Stawia ona na silną współpracę, organizuje inspirujące i nieszablonowe wydarzenia oraz stymuluje do kreatywnego myślenia opartego na innowacyjnych rozwiązaniach.
Jak informuje agencja, dołączenie do CCNE daje jej szanse m.in. na poszerzenie kompetencji doradczych w obszarze crisis managementu i ochrony reputacji.
„Członkostwo w CCNE pozwala nam wykorzystać nasze doświadczenie w profesjonalnym doradztwie kryzysowym i współpracować z innymi liderami branży w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Dzięki tej współpracy 24/7Communication zyskało unikatową możliwość wymiany spostrzeżeń i najlepszych praktyk ze zróżnicowaną siecią ekspertów, wnosząc jednocześnie własną wiedzę, z której korzystać mogą inni członkowie organizacji. Partnerstwo z CCNE przynosi obopólne benefity, oferując wszystkim stronom wyjątkowe możliwości współpracy i rozwoju” – mówi Dirk Aarts, CEO & Founding Partner 24/7Communication. (ao)