niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności292 zgłoszenia do Złotych Spinaczy 2018

292 zgłoszenia do Złotych Spinaczy 2018

Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze napłynęły 292 zgłoszenia. Projekty zgłaszano w łącznie 34 kategoriach: 18 głównych, 13 sektorowych oraz trzech specjalnych.

192 zgłoszenia wpłynęły do kategorii głównych, do kategorii sektorowych było 76 zgłoszeń, a do kategorii specjalnych – 24 zgłoszenia. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu.

Wśród kategorii głównych najwięcej zgłoszeń dotyczyło Kampanii społecznej. Dalej wśród najczęściej wybieranych kategorii głównych znalazły się Media Relations i Social Media. W kategoriach sektorowych najwięcej zgłoszeń spłynęło do kategorii Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Motoryzacja i transport. Spośród kategorii specjalnych najchętniej wybierano Research & Insight, której partnerem jest Instytut Monitorowania Mediów.

W tegorocznej edycji konkursu nie zostanie uruchomiona kategoria główna PR finansowy i relacje inwestorskie ze względu na brak zgłoszeń w tej kategorii.

Od 10 września 2018 roku trwa I etap konkursu, podczas którego jurorzy ocenią wszystkie zgłoszone do konkursu projekty. Etap ten zakończy się ogłoszeniem nominacji 3 października.

Prace jurorów będzie nadzorował przewodniczący jury Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy w Samsung Polska.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych jury oceni w pięciu obszarach: wyzwanie, diagnoza, strategia, kreacja, efektywność. W każdym z nich projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać łącznie 10 punktów. Więcej informacji można znaleźć na stronie konkursu.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj