W październiku 2023 roku agencja kreatywna 2increatives poinformowała o zmianie identyfikacji wizualnej oraz rozszerzeniu zakresu usług. Rozwój oferty ma związek z siódmą rocznicą działalności firmy.
Do tej pory agencja specjalizowała się głównie w obszarze mediów społecznościowych, a zaczynała jako firma nastawiona wyłącznie na Instagram. Yanina Trapachka i Polina Hilburd, właścicielki 2increatives, chcą teraz zacząć działać jako biuro kreatywne specjalizujące się w digital marketingu i dołączyć do oferty takie usługi jak m.in. naming i tworzenie strategii marki od podstaw, projektowanie identyfikacji wizualnej, web design, druk, animacje, key visuals, zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google i mediach społecznościowych, a także konsulting.
„Przy planowaniu i aktualizowaniu strategii dla klientów, z którymi współpracujemy długofalowo, widzimy, jak na bieżąco zmieniają się ich cele i oczekiwania. Co więcej, na naszą pracę wpływają nowe trendy rynkowe i konsumenckie. To wszystko, motywuje nas do jeszcze większego zaangażowania i rozwoju naszych kompetencji” – mówi Polina Hilburd.
Nowa identyfikacja wizualna agencji ma łączyć w sobie ponadczasowy logotyp, intensywny granat oraz oryginalny znak graficzny w postaci sygnetu, który jest wielokrotnym przecięciem cyfr „2”. Znak ten ma symbolizować połączenie wszystkich klientów, usług oraz kluczowych wartości marki: długofalowych relacji, holistycznego podejścia i profesjonalizmu.
Obecny znak graficzny
Poprzednie logo
Zmiany mają być także zapowiedzią nowych kierunków rozwoju agencji. Właścicielki planują kontynuować wprowadzanie nowych rozwiązań oraz rozwinąć działalność edukacyjną m.in. w zakresie digital marketingu, dyrekcji kreatywnej, fotografii czy produkcji.
Za odświeżoną identyfikację wizualną oraz powstanie nowej strony internetowej 2increatives odpowiada dyrektor kreatywna Eliza Dunajska. (ao)