16 i 17 maja 2018 roku w Krakowskim Parku Technologicznym odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu, której tematem przewodnim jest wideo marketing. To pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone budżetowaniu, analityce i technologii wideo marketingu w mediach społecznościowych.
Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się m.in., jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą wideo w branży B2B i B2C oraz jak mądrze łączyć promocję na YouTubie i Facebooku. Poruszony zostanie również temat mierzenia i angażowania odbiorców, w tym współpracy z influencerami.
W Krakowie w ciągu dwóch dni pojawi się 30 prelegentów z polskich firm, w tym m.in.: Agnieszka Chabrzyk, Business Factory – Facebook Marketing Partner, Michał Grzebyk i Grzegorz Miłkowski z ContentHouse, Artur Jabłoński czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu, vlogerka znana jako Red Lipstick Monster. Swoje prelekcje wygłoszą też przedstawiciele Synerise, SMSAPI, FreshMail, Netizens, Kantar Millward Brown czy MyLo.
Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, Brand Managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów, specjalistów od mediów społecznościowych, Content Designerów, strategów, oraz właścicieli start-upów i firm działających w branży e-commerce.
Szczegółowe informacje dotyczące programu oraz biletów znajdują się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)