SKNPE „Moderator” zaprasza na intensywną lekcję videomarketingu pt. „300h/min – marketing, YouTube i digital influencerzy”. Spotkanie poprowadzi Kamil Bolek, PR & Brand Manager w LifeTube, największej sieci wielokanałowej YouTube w regionie CEE.
Uczestnicy wydarzenia poszerzą swoją wiedzę o trendach i aspektach technicznych, ale przede wszystkim o praktycznym wykorzystaniu videomarketingu. Spotkanie odbędzie się 29 lutego 2016r. o godzinie 19.30 w kawiarni BookHouseCafe przy ulicy Świętokrzyskiej 14 w Warszawie. Wstęp wolny.
W trakcie prelekcji uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z interesującymi trendami i najnowszymi informacjami z dziedziny videomarketingu. Zostaną też przedstawione niepublikowane dotąd wyniki badań w tej dziedzinie. Uczestnicy dowiedzą się m.in. z czym wiąże się hasło 300h/min, a także co cechowało najpopularniejsze video w ostatnim roku i jaki ma to związek z lokowaniem produktu.
Prowadzący spotkanie Kamil Bolek na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji. W pracy łączy PR, psychologię i videomarketing. Wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated-communication. Poza murami Psychologii UW, swoje badania dotyczące osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym.
Spotkanie jest kolejnym w cyklu „PRywatki”, organizowanym przez SKNPE „Moderator”, poświęconemu różnym dziedzinom komunikacji, takim jak PR, lobbing, marketing. „PRywatki” to nie tylko doskonały sposób na wzbogacenie swojej wiedzy, ale też niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, dyskusji i nawiązania kontaktów. (red)