W lutym 2023 roku marka odzieżowa 4F i Woshwosh – firma zajmująca się cyrkularnością obuwia – rozpoczęły wspólną akcję „Wosh&Go – Take your shoes for another walk”. Celem jest edukacja klientów w zakresie prawidłowego dbania o obuwie.
W ramach akcji opublikowane zostaną artykuły i wideo opisujące sposoby czyszczenia trzech rodzajów butów: outdoorowych, sportowych i codziennego użytku. Działania mają na celu pokazanie odbiorcom, jak prawidłowo dbać o obuwie, by można było nosić jej jak najdłużej. „Regularne czyszczenie i dbanie o buty, zwłaszcza po treningu czy spacerze w deszczu, błocie i piachu, wpływa na żywotność materiałów i komfort użytkowania. Czyszczenie, impregnacja, pastowanie sprawią, że obuwie nie tylko nie będzie się niszczyło, ale też będzie dobrze wyglądało” – przekazują autorzy akcji.
Materiały edukacyjne publikowane są na stronie 4fchange.com oraz na profilu 4F Change na Instagramie. Akcja potrwa od 20 lutego do 6 marca 2023 roku.
„Nie wyobrażamy sobie mody cyrkularnej bez zwrócenia uwagi na te produkty, które już istnieją. To bardzo istotny element, służący minimalizacji zużycia surowców. Dbając o nasze ubrania i buty, sprawiamy, że służą nam one przez dłuższy czas” – mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager w OTCF, firmie do której należy marka 4F.
Projekt jest częścią strategii 4F Change, którą marka 4F realizuje od stycznia 2022 roku. (mb)