4Frame przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Twożywo. Agencja kreatywna informuje, że od teraz stawia na twórczą pracę oraz otwarte podejście „bez ram i ograniczeń”.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, impulsem do zmiany podejścia były szybko zmieniające się trendy oraz otoczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać działania oparte o pracę zespołową i warsztatową. Najważniejsze dla agencji mają być otwarty umysł oraz chęć tworzenia.
Twożywo ma stawiać przede wszystkim na bliską współpracę z klientem. Celem agencji jest pełne zrozumienie klienta, jego planów oraz specyfiki branży.
Nowe logo twożywo
Stare logo 4Frame
„Klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. Takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. A te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu klienta” – mówi Marcin Kramek, Managing Partner, w Twożywo. „W naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. Dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów” – dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem – czytamy w informacji prasowej. Zmiany mają pojawić się na stronie agencji oraz w kanałach i narzędziach komunikacyjnych. (ak)