Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
6. Targi CSR już 17 listopada w Warszawie. największe w polsce wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi – targi csr – odbędzie się 17 listopada 2016 roku w warszawie. tematem przewodnim tegorocznych targów będzie edukacyjna działalność biznesu, a organizatorem, niezmiennie od 12 lat, jest forum odpowiedzialnego biznesu. w tym roku wystawcy i zwiedzający spotkają się w galerii stadionu pge narodowego (strona wydarzenia ; wstęp wolny). targi to szansa na poszerzenie wiedzy na temat csr (ang. corporate social responsibility, csr), nawiązywanie kontaktów z praktykami i ekspertami csr, możliwość współpracy i rozpoczęcia dialogu między przedsiębiorstwami i ich otoczeniem oraz zapoznania się z ofertą usług związanych z tym obszarem. „raz na dwa lata zapraszamy firmy i ich interesariuszy do spotkania się w tym wyjątkowym miejscu, jakim są targi csr. to wydarzenie, które wychodzi dużo szerzej poza świat specjalistów ds. csr, nie skupia się na definicji, ale praktycznej prezentacji i omówieniu tego, co biznes może zrobić pożytecznego dla mnie, mojego sąsiada, koleżanki z pracy. pokazuje biznes, który staje się partnerem w rozwiązywaniu problemów społecznych i środowiskowych” – mówi mirella panek-owsiańska, prezeska forum odpowiedzialnego biznesu, które organizuje 6. targi csr. część wystawienniczatargi csr dla uczestników i uczestniczek są bezpłatne oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) na różne grupy odbiorców: przedstawicieli/ki firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu csr, przedstawicieli/ki administracji publicznej, dziennikarzy, konsumentów, studentów, studentki, przedstawicieli/lki organizacji pozarządowych, osoby zainteresowane tematem edukacji podejmowanej przez biznes oraz wszystkich, którym bliska jest odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój.na targach swoje stanowiska będzie miało około 60 wystawców, w głównej mierze firm, które na co dzień wdrażają csr w swoich firmach i postępują zgodnie z jego zasadami. uczestnicy będą mieli szansę porozmawiać z praktykami csr czy nawet włączyć się w poszczególne projekty realizowane i prezentowane przez firmy. część konferencyjnaorganizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy na scenie, launch publikacji poświęconej strategii csr i oczywiście stoiska targowe. targi csr będą także transmitowane online i obecne w mediach społecznościowych pod hashtagiem #targicsr. program części konferencyjnej9:30 – 10:30orlen. droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: pkn orlen)11:00 – 12:30edukacyjna działalność biznesu. przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu (organizator: forum odpowiedzialnego biznesu)13:00 – 14:00ekologia w zakupach. polski konsument – edukować…., czy czekać na samoistne zmiany? jak robią to firmy w polsce? – panel dyskusyjny (organizator: ikea)14:15 – 15:15wspierać, czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów csr w łańcuchu dostaw – debata oksfordzka (organizator: polpharma). więcej informacji o wydarzeniu:strona internetowa wraz z aktualną listą wystawców aktualne informacje o 6. targach csr na facebooku informacje o liście działań edukacyjnych biznes hashtag wydarzenia: #targicsr. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Największe w Polsce wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi – Targi CSR – odbędzie się 17 listopada 2016 roku w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznych Targów będzie edukacyjna działalność biznesu, a organizatorem, niezmiennie od 12 lat, jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W tym roku wystawcy i zwiedzający spotkają się w galerii stadionu PGE Narodowego (strona wydarzenia; wstęp wolny).
Targi to szansa na poszerzenie wiedzy na temat CSR (ang. Corporate Social Responsibility, CSR), nawiązywanie kontaktów z praktykami i ekspertami CSR, możliwość współpracy i rozpoczęcia dialogu między przedsiębiorstwami i ich otoczeniem oraz zapoznania się z ofertą usług związanych z tym obszarem.
„Raz na dwa lata zapraszamy firmy i ich interesariuszy do spotkania się w tym wyjątkowym miejscu, jakim są Targi CSR. To wydarzenie, które wychodzi dużo szerzej poza świat specjalistów ds. CSR, nie skupia się na definicji, ale praktycznej prezentacji i omówieniu tego, co biznes może zrobić pożytecznego dla mnie, mojego sąsiada, koleżanki z pracy. Pokazuje biznes, który staje się partnerem w rozwiązywaniu problemów społecznych i środowiskowych” – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które organizuje 6. Targi CSR.
Część wystawiennicza Targi CSR dla uczestników i uczestniczek są bezpłatne oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) na różne grupy odbiorców: przedstawicieli/ki firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu CSR, przedstawicieli/ki administracji publicznej, dziennikarzy, konsumentów, studentów, studentki, przedstawicieli/lki organizacji pozarządowych, osoby zainteresowane tematem edukacji podejmowanej przez biznes oraz wszystkich, którym bliska jest odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój. Na Targach swoje stanowiska będzie miało około 60 wystawców, w głównej mierze firm, które na co dzień wdrażają CSR w swoich firmach i postępują zgodnie z jego zasadami. Uczestnicy będą mieli szansę porozmawiać z praktykami CSR czy nawet włączyć się w poszczególne projekty realizowane i prezentowane przez firmy.
Część konferencyjna Organizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy na scenie, launch publikacji poświęconej strategii CSR i oczywiście stoiska targowe. Targi CSR będą także transmitowane online i obecne w mediach społecznościowych pod hashtagiem #TargiCSR.
Program części konferencyjnej 9:30 – 10:30 ORLEN. Droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: PKN ORLEN) 11:00 – 12:30 Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie Listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu (organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu) 13:00 – 14:00 Ekologia w zakupach. Polski konsument – edukować…., czy czekać na samoistne zmiany? Jak robią to firmy w Polsce? – panel dyskusyjny (organizator: IKEA) 14:15 – 15:15 Wspierać, czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów CSR w łańcuchu dostaw – Debata oksfordzka (organizator: Polpharma)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
6. Targi CSR już 17 listopada w Warszawie. największe w polsce wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi – targi csr – odbędzie się 17 listopada 2016 roku w warszawie. tematem przewodnim tegorocznych targów będzie edukacyjna działalność biznesu, a organizatorem, niezmiennie od 12 lat, jest forum odpowiedzialnego biznesu. w tym roku wystawcy i zwiedzający spotkają się w galerii stadionu pge narodowego (strona wydarzenia ; wstęp wolny). targi to szansa na poszerzenie wiedzy na temat csr (ang. corporate social responsibility, csr), nawiązywanie kontaktów z praktykami i ekspertami csr, możliwość współpracy i rozpoczęcia dialogu między przedsiębiorstwami i ich otoczeniem oraz zapoznania się z ofertą usług związanych z tym obszarem. „raz na dwa lata zapraszamy firmy i ich interesariuszy do spotkania się w tym wyjątkowym miejscu, jakim są targi csr. to wydarzenie, które wychodzi dużo szerzej poza świat specjalistów ds. csr, nie skupia się na definicji, ale praktycznej prezentacji i omówieniu tego, co biznes może zrobić pożytecznego dla mnie, mojego sąsiada, koleżanki z pracy. pokazuje biznes, który staje się partnerem w rozwiązywaniu problemów społecznych i środowiskowych” – mówi mirella panek-owsiańska, prezeska forum odpowiedzialnego biznesu, które organizuje 6. targi csr. część wystawienniczatargi csr dla uczestników i uczestniczek są bezpłatne oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) na różne grupy odbiorców: przedstawicieli/ki firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu csr, przedstawicieli/ki administracji publicznej, dziennikarzy, konsumentów, studentów, studentki, przedstawicieli/lki organizacji pozarządowych, osoby zainteresowane tematem edukacji podejmowanej przez biznes oraz wszystkich, którym bliska jest odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój.na targach swoje stanowiska będzie miało około 60 wystawców, w głównej mierze firm, które na co dzień wdrażają csr w swoich firmach i postępują zgodnie z jego zasadami. uczestnicy będą mieli szansę porozmawiać z praktykami csr czy nawet włączyć się w poszczególne projekty realizowane i prezentowane przez firmy. część konferencyjnaorganizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy na scenie, launch publikacji poświęconej strategii csr i oczywiście stoiska targowe. targi csr będą także transmitowane online i obecne w mediach społecznościowych pod hashtagiem #targicsr. program części konferencyjnej9:30 – 10:30orlen. droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: pkn orlen)11:00 – 12:30edukacyjna działalność biznesu. przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu (organizator: forum odpowiedzialnego biznesu)13:00 – 14:00ekologia w zakupach. polski konsument – edukować…., czy czekać na samoistne zmiany? jak robią to firmy w polsce? – panel dyskusyjny (organizator: ikea)14:15 – 15:15wspierać, czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów csr w łańcuchu dostaw – debata oksfordzka (organizator: polpharma). więcej informacji o wydarzeniu:strona internetowa wraz z aktualną listą wystawców aktualne informacje o 6. targach csr na facebooku informacje o liście działań edukacyjnych biznes hashtag wydarzenia: #targicsr. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.