piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościPozytywnie doświadczenia sprzyjają decyzjom zakupowym – ocenia 6 na 10 Amerykanów

Pozytywnie doświadczenia sprzyjają decyzjom zakupowym – ocenia 6 na 10 Amerykanów

Badania Pinteresta dowiodły, że pozytywne nastawienie napędza do działania na każdym etapie zakupów. Serwis opublikował wyniki 1 czerwca 2023 roku.

Okazuje się, że kiedy ludzie czują się lepiej, mają pozytywne nastawienie, są skłonni wydać więcej pieniędzy. Co za tym idzie, świadome tworzenie pozytywnego środowiska w internecie przynosi korzyści twórcom, markom oraz reklamodawcom.

6 na 10 dorosłych Amerykanów zgodziło się, że jeśli znajdują się w pozytywnej przestrzeni, prawdopodobnie lepiej zapamiętają marki, które zobaczą w internecie, i ostatecznie dokonają zakupu w danym sklepie. 56 proc. badanych zadeklarowało zaufanie do marek, z którymi mają kontakt w pozytywnych okolicznościach.

Ponadto, 55 proc. użytkowników Pinteresta postrzega platformę jako miejsce do robienia zakupów. Jak informowaliśmy, żeby ułatwić dokonywanie zakupów w serwisie, Pinterest dodał niedawno możliwość umieszczania linków przy wszystkich pinach.

„Ludzie odwiedzają Pinteresta na kluczowych etapach swojego życia, co daje markom i reklamodawcom wyjątkową okazję do nawiązania z nimi kontaktu, gdy ma to największe znaczenie. Badania pokazują, że pozytywne nastawienie jest kluczowym czynnikiem zachęcającym do działania, więc Pinterest wysoko stawia poprzeczkę reklamodawcom jako platforma, która przyniesie korzyści zarówno ich odbiorcom, jak i wynikom finansowym” – mówi JJ Hirschle, Head of US Partnerships w Pintereście.

2/3 dorosłych Amerykanów uważa, że marki są odpowiedzialne za reklamowanie się w pozytywnych przestrzeniach i powinny być pociągnięte do odpowiedzialności za to, gdzie umieszczają reklamy.

Pinterest przekazuje też, że 78 proc. jego użytkowników odczuwa pozytywne emocje po interakcji z platformą. Portal twierdzi także, że badania z 2022 roku wykazały, że dziesięć minut dziennie na Pintereście może chronić przed wypaleniem, stresem i brakiem kontaktów społecznych wśród pokolenia Z. (zd)

O badaniu:

Badanie zlecone przez Pinteresta zostało przeprowadzone przez Morning Consult w grudniu 2022 roku i objęło dorosłych użytkowników platformy.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj