Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
8 blogerek w kampanii tołpy. polska marka kosmetyczna tołpa na początku września 2017 roku rozpoczęła wizerunkową kampanię, której celem jest edukacja na temat oczyszczania skóry. do akcji zaangażowano osiem blogerek. w kampanii tołpy udział wzięły lady gugu, szczęśliva, nebule, dominika tworek, miss ferreira, zatrzymując czas, nanuszka i ładnebebe. marka uruchomiła także nowy serwis oczyszczanie.tolpa.pl. nebule. akcja marki prowadzon jest pod hasłem „odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji”, a jej celem jest promowanie dobrych nawyków związanych z oczyszczaniem skóry. w pierwszym etapie kampanii prowadzone będą działania w mediach społecznościowych i blogosferze. do współpracy marka zaprosiła blogerki parentingowe – m.in.: lady gugu, nebule, szczęśliwą – które na swoich blogach zamieszczą autorskie wpisy związane z kampanią. w późniejszych etapach marka zaplanowała współpracę z przedstawicielkami vlogosfery. kolejne części kampanii będą realizować hasła „sama woda nie wystarczy”, „krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia” oraz „czy demakijaż=oczyszczanie? a właśnie, że nie”. marka zaplanowała również akcję #nietylkomama, która ma zachęcić kobiety do udziału w konkursie marki i publikowania w portalach społecznościowych zdjęć, które pokazują, jak spędzają czas zarezerwowany wyłącznie dla siebie. akcja promowana jest spotem, w którym wystąpiła miss ferreira. (mb).
Polska marka kosmetyczna tołpa na początku września 2017 roku rozpoczęła wizerunkową kampanię, której celem jest edukacja na temat oczyszczania skóry. Do akcji zaangażowano osiem blogerek.
W kampanii tołpy udział wzięły Lady Gugu, Szczęśliva, Nebule, Dominika Tworek, Miss Ferreira, Zatrzymując Czas, Nanuszka i Ładnebebe. Marka uruchomiła także nowy serwis oczyszczanie.tolpa.pl.
Nebule
Akcja marki prowadzon jest pod hasłem „Odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji”, a jej celem jest promowanie dobrych nawyków związanych z oczyszczaniem skóry.
W pierwszym etapie kampanii prowadzone będą działania w mediach społecznościowych i blogosferze. Do współpracy marka zaprosiła blogerki parentingowe – m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęśliwą – które na swoich blogach zamieszczą autorskie wpisy związane z kampanią.
W późniejszych etapach marka zaplanowała współpracę z przedstawicielkami vlogosfery. Kolejne części kampanii będą realizować hasła „Sama woda nie wystarczy”, „Krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia” oraz „Czy demakijaż=oczyszczanie? A właśnie, że nie”.
Marka zaplanowała również akcję #nietylkomama, która ma zachęcić kobiety do udziału w konkursie marki i publikowania w portalach społecznościowych zdjęć, które pokazują, jak spędzają czas zarezerwowany wyłącznie dla siebie. Akcja promowana jest spotem, w którym wystąpiła Miss Ferreira.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
8 blogerek w kampanii tołpy. polska marka kosmetyczna tołpa na początku września 2017 roku rozpoczęła wizerunkową kampanię, której celem jest edukacja na temat oczyszczania skóry. do akcji zaangażowano osiem blogerek. w kampanii tołpy udział wzięły lady gugu, szczęśliva, nebule, dominika tworek, miss ferreira, zatrzymując czas, nanuszka i ładnebebe. marka uruchomiła także nowy serwis oczyszczanie.tolpa.pl. nebule. akcja marki prowadzon jest pod hasłem „odpowiednie oczyszczanie skóry to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji”, a jej celem jest promowanie dobrych nawyków związanych z oczyszczaniem skóry. w pierwszym etapie kampanii prowadzone będą działania w mediach społecznościowych i blogosferze. do współpracy marka zaprosiła blogerki parentingowe – m.in.: lady gugu, nebule, szczęśliwą – które na swoich blogach zamieszczą autorskie wpisy związane z kampanią. w późniejszych etapach marka zaplanowała współpracę z przedstawicielkami vlogosfery. kolejne części kampanii będą realizować hasła „sama woda nie wystarczy”, „krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia” oraz „czy demakijaż=oczyszczanie? a właśnie, że nie”. marka zaplanowała również akcję #nietylkomama, która ma zachęcić kobiety do udziału w konkursie marki i publikowania w portalach społecznościowych zdjęć, które pokazują, jak spędzają czas zarezerwowany wyłącznie dla siebie. akcja promowana jest spotem, w którym wystąpiła miss ferreira. (mb).