15 października 2018 roku w Poznaniu i 25 października w Warszawie odbyły się spotkania w ramach ósmej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting. Ich hasłem przewodnim było „SHARING IDEAS”.
Uczestnicy mieli okazję zobaczyć najlepsze prace nagrodzone w konkursie kreatywności Cannes Lions, w tym m.in. kampanię agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznego festiwalu zdobyła 13 statuetek, najwięcej spośród polskich zgłoszeń w całej historii konkursu.
Odbyły się też panele dyskusyjne z udziałem zaproszonych na tę okazję gości. W Poznaniu byli nimi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica Handel i Marketing, i Michał Białek, członek zarządu Wykop, a w Warszawie Kuba Sagan, członek zarządu Klubu Twórców Reklamy (KTR), oraz Edyta Kotowicz, Creative Strategist w Facebooku.
Organizatorami ósmej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting byli Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)