poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności84 projekty mają szansę na nagrody w 14. edycji PRCH Retail Awards

84 projekty mają szansę na nagrody w 14. edycji PRCH Retail Awards

O złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards 2023 powalczy 84 projekty. Jury konkursu wyłoniło właśnie nominowanych.

„Zgłoszenia w tegorocznej edycji konkursu to prawdziwa paleta różnorodnych projektów, które udowadniają, że marketing galerii handlowych to proces wielowymiarowy, prowadzony świadomie i kompleksowo. Centra handlowe doskonale wiedzą, jak wykorzystywać potencjał nowych technologii, siły influencerów czy aktualnych trendów oraz przewodnich wartości i w oparciu o nie tworzyć niesamowite kampanie, wydarzenia oraz projekty. Nie boją się eksperymentować i wychodzić z nowatorskimi pomysłami. Warto podkreślić również nowe kategorie, szczególnie Kampania B2B – budowanie relacji z najemcami. Współpraca i nastawienie na jakość relacji z najemcami to obecnie bardzo istotny kierunek w rozwoju całej branży. Dlatego bardzo cieszy fakt, że w tej kategorii pojawiło się wiele ciekawych i inspirujących aplikacji” – ocenia Paulina Szymczukiewicz, przewodnicząca jury oceniającego aplikacje marketingowe oraz Head of Marketing Sierra Balmain.

W tym roku projekty można było zgłaszać w kategoriach podzielonych na biznesowo-strategiczne oraz marketingowe. W grupie biznesowo-strategicznej jury nominowało 26 aplikacji, a w kategoriach marketingowych 58 projektów. W tym roku w konkursie debiutują trzy nowe kategorie: największe wyzwanie (the biggest challenge), marketing otwarcia retail parków oraz kampania B2B roku – działania na rzecz najemców.

Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie, można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards.

„Co roku aplikacje są merytorycznie coraz lepiej przygotowane. W dużym stopniu odzwierciedlają trendy i zmiany, które obserwujemy na rynku. Osobiście jednak, każdą z tych aplikacji traktuję jak oddzielną historię opowiadającą o jakimś szczególnym wydarzeniu w życiu centrum handlowego lub lokalnej społeczności, o wyzwaniu któremu zespół zarządzający musiał sprostać czy szerokim spojrzeniu na tematy związane z ochroną środowiska. Zagłębianie się w te historie jest niezmiernie ciekawe i wciągające” – mówi Rafał Giersz, przewodniczący jury oceniającego aplikacje biznesowo-strategiczne i dyrektor Chapman Taylor.

W XIV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 25 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające: kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych jury, którzy zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście i kreowanie trendów w branży. Z sylwetkami wszystkich członków jury można zapoznać się tutaj.

Laureaci ogłoszeni zostaną 16 listopada 2023 roku, podczas uroczystej gali w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj