7 i 8 września 2021 roku po raz 9. odbyło się Golden Marketing Conference. Poznańskie wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów ds. marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce. GMC odbyło się w formie hybrydowej, co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu, oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.
Podczas tegorocznej odsłony wydarzenia szczególnie ważne były zagadnienia z dziedziny e-biznesu i analityki działań internetowych, pojawiły się także tematy związane z zastosowaniem social mediów czy budowaniem contentu.
W czasie konferencji można było posłuchać wystąpień takich ekspertów jak Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Przemek Modrzewski czy Grzegorz Miecznikowski, Aleksander Poniewierski oraz Maciej Martowicz. Na scenie pojawili się także przedstawiciele takich marek jak TikTok, Żabka Polska, Ringier Axel Springer Polska, KUBOTA, Core Law, Macopedia, Grupa iCEA, Bilot, Whites, Socjomania, Grupa MTP, Gameset, Verseo, AdRebellion oraz Mobee Dick.
Organizator, grupa MPT, zapowiada jubileuszową 10. edycję Golden Marketing Conference na wiosnę 2022 roku.
PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia.