Adidas został nowym oficjalnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, co oznacza, że z ubrań sportowców zniknie logo poprzedniej marki – 4F.
Olimpijczycy podczas przyszłorocznych igrzysk w Paryżu będą nosili logo nowego sponsora, czyli niemieckiego Adidasa. Do tej pory przez wiele lat partnerem PKOI była polska marka 4F.
„Adidas podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim, stając się oficjalnym sponsorem Polskiej Kolekcji Olimpijskiej” — przekazał Polski Komitet Olimpijski.
Zmianę sponsora skomentował także prezes Adidasa Bjørn Gulden: „Polska jest jednym z największych rynków dla adidas w Europie. Jesteśmy liderem rynku, ale wciąż widzimy wiele możliwości rozwoju zarówno dla biznesu, jak i sportu. Partnerstwo z Polskim Komitetem Olimpijskim jest naturalnym kolejnym krokiem dla Adidas, biorąc pod uwagę nasze wieloletnie wsparcie dla polskich sportowców poprzez indywidualne kontrakty”.
Polski Komitet Olimpijski poinformował, że współpraca „obejmuje wszystkie wydarzenia olimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2028 r.”, a Adidas dostarczy zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria. (ao)