Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Adidas został sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego. adidas 28 lutego 2024 roku poinformował o rozpoczęciu ośmioletniej współpracy sponsorskiej z polskim komitetem paralimpijskim. marka odzieży sportowej chce w ten sposób zarówno pokazać społeczeństwu, co tak naprawdę definiuje prawdziwego sportowca, jak i budować świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. adidas podkreśla, że od lat angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, a polscy parasportowcy udowadniają, że w sporcie nie ma dla nich żadnych granic. ciężka praca sprawia, że biją rekordy i zdobywają liczne medale. współpraca sponsorska została ogłoszona za pomocą spotu z udziałem czołowych polskich sportowców – paraszermierki kingi dróżdż, paralekkoatlety aleksandra kossakowskiego, parakajakari katarzyny kozikowskiej i parapływaka kamila otowskiego. źródło: youtube.com/polskikomitetparalimpijski. „otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. ma to dla nas wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. liczymy na to, że obecność paralimpijczyków w kampaniach reklamujących tę markę pomoże nam w promocji. warto podkreślić, że adidas wspiera również polski komitet olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej. podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych” – mówi łukasz szeliga, prezes polskiego komitetu paralimpijskiego. w ramach umowy sponsorskiej adidas będzie dostarczał zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paralimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej czy podczas dekoracji medalowych na podium. współpraca obejmuje także wszystkie wydarzenia paralimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym xvii letnie igrzyska paralimpijskie paryż 2024, xiv zimowe igrzyska paralimpijskie mediolan-cortina 2026, xviii letnie igrzyska paralimpijskie los angeles 2028 oraz xv zimowe igrzyska paralimpijskie. (ao).
Adidas 28 lutego 2024 roku poinformował o rozpoczęciu ośmioletniej współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim.
Marka odzieży sportowej chce w ten sposób zarówno pokazać społeczeństwu, co tak naprawdę definiuje prawdziwego sportowca, jak i budować świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. Adidas podkreśla, że od lat angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, a Polscy parasportowcy udowadniają, że w sporcie nie ma dla nich żadnych granic. Ciężka praca sprawia, że biją rekordy i zdobywają liczne medale.
Współpraca sponsorska została ogłoszona za pomocą spotu z udziałem czołowych polskich sportowców – paraszermierki Kingi Dróżdż, paralekkoatlety Aleksandra Kossakowskiego, parakajakari Katarzyny Kozikowskiej i parapływaka Kamila Otowskiego.
Źródło: youtube.com/polskikomitetparalimpijski
„Otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. Ma to dla nas wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. Liczymy na to, że obecność paralimpijczyków w kampaniach reklamujących tę markę pomoże nam w promocji. Warto podkreślić, że Adidas wspiera również Polski Komitet Olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej. Podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych” – mówi Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.
W ramach umowy sponsorskiej Adidas będzie dostarczał zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paralimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej czy podczas dekoracji medalowych na podium. Współpraca obejmuje także wszystkie wydarzenia paralimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Paryż 2024, XIV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie Mediolan-Cortina 2026, XVIII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Los Angeles 2028 oraz XV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Adidas został sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego. adidas 28 lutego 2024 roku poinformował o rozpoczęciu ośmioletniej współpracy sponsorskiej z polskim komitetem paralimpijskim. marka odzieży sportowej chce w ten sposób zarówno pokazać społeczeństwu, co tak naprawdę definiuje prawdziwego sportowca, jak i budować świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. adidas podkreśla, że od lat angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, a polscy parasportowcy udowadniają, że w sporcie nie ma dla nich żadnych granic. ciężka praca sprawia, że biją rekordy i zdobywają liczne medale. współpraca sponsorska została ogłoszona za pomocą spotu z udziałem czołowych polskich sportowców – paraszermierki kingi dróżdż, paralekkoatlety aleksandra kossakowskiego, parakajakari katarzyny kozikowskiej i parapływaka kamila otowskiego. źródło: youtube.com/polskikomitetparalimpijski. „otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. ma to dla nas wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. liczymy na to, że obecność paralimpijczyków w kampaniach reklamujących tę markę pomoże nam w promocji. warto podkreślić, że adidas wspiera również polski komitet olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej. podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych” – mówi łukasz szeliga, prezes polskiego komitetu paralimpijskiego. w ramach umowy sponsorskiej adidas będzie dostarczał zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paralimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej czy podczas dekoracji medalowych na podium. współpraca obejmuje także wszystkie wydarzenia paralimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym xvii letnie igrzyska paralimpijskie paryż 2024, xiv zimowe igrzyska paralimpijskie mediolan-cortina 2026, xviii letnie igrzyska paralimpijskie los angeles 2028 oraz xv zimowe igrzyska paralimpijskie. (ao).