W grudniu 2017 roku Agata Kwapień dołączyła do Grayling Poland. Jako Account Manager odpowiada za bieżące prowadzenie działań na rzecz klientów agencji, m.in. aktywności w kanałach społecznościowych i digitalmarketingowych. Do jej zadań należy też wsparcie działu komunikacji konsumenckiej w projektach new business.
Agata Kwapień związana jest z branżą marketingu i komunikacji od czterech lat. Do Grayling Poland przeszła z działającej na rynku nieruchomości spółki Visionapartments, w której odpowiadała za realizację działań z zakresu content marketingu, komunikację w mediach społecznościowych, a także prowadzenie firmowego bloga oraz współpracę z blogerami i influencerami. Wcześniej związana była m.in. z Accenture oraz datapine, berlińskim start-upem z branży Business Intelligence.
Do Grayling Poland dołączyła w związku z rozwojem działu konsumenckiego agencji, którym kieruje Ira Czerniawska.
Grayling Poland korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)