Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Agencja Grow zadba o employer branding Generali. generali polska nawiązało współpracę z agencją grow, która zajmie się realizacją działań związanych z employer brandingiem. grow odpowiada za przygotowanie i realizację działań taktycznych i strategicznych w zakresie employer brandingu. agencja prowadzi działania związane z komunikacją marki generali jako pracodawcy wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, z naciskiem na rekrutację oraz pozycjonowanie marki wśród kandydatów. z ramienia agencji działaniami dla generali polska zajmują się łukasz jarota, dyrektor zarządzający, i agnieszka borak, dyrektor strategiczny. grow wybrano w przetargu, a umowa została podpisana na 12 miesięcy. (mb).
Generali Polska nawiązało współpracę z agencją Grow, która zajmie się realizacją działań związanych z employer brandingiem. Grow odpowiada za przygotowanie i realizację działań taktycznych i strategicznych w zakresie employer brandingu. Agencja prowadzi działania związane z komunikacją marki Generali jako pracodawcy wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, z naciskiem na rekrutację oraz pozycjonowanie marki wśród kandydatów.
Z ramienia agencji działaniami dla Generali Polska zajmują się Łukasz Jarota, dyrektor zarządzający, i Agnieszka Borak, dyrektor strategiczny. Grow wybrano w przetargu, a umowa została podpisana na 12 miesięcy. (mb)