niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHill+Knowlton Strategies powołuje nowy dział

Hill+Knowlton Strategies powołuje nowy dział

New Economy Practice to nowy dział w strukturach agencji Hill+Knowlton Strategies. Łączy on kompetencje i doświadczenia dwóch funkcjonujących wcześniej zespołów: Technology i Financial Services.

Stanowisko dyrektora praktyki nowego działu objęła Magdalena Załubska-Król, wcześniej dyrektor praktyki Financial Services. W ramach New Economy Practice będzie ona, obok rozwoju zespołu, odpowiadać za nadzór nad projektami z branży finansowej, fintech i rynków kapitałowych oraz za projekty kryzysowe.

Załubska-Król ma niemal 20 lat doświadczenia w PR dla sektora finansowego i spółek rynku kapitałowego. Z H+K jest związana od 2020 roku. Początkowo pełniła w agencji funkcję Senior Advisora, Financial Services Leada, a następnie Financial Services Practice Directora. Wcześniej, przez niemal 10 lat, jako wspólnik i partner zarządzający, była związana z agencją Clear Communication Group. Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu komunikacji finansowej i relacji inwestorskich na SGH oraz psychologii społecznej na SWPS.

Michał Piątkiewicz, Senior Advisor, będzie w roli Technology Lead odpowiedzialny wraz z zespołem za obsługę projektów dla klientów reprezentujących branżę technologiczną. Dołączył do Hill+Knowlton Strategies Poland w 2016 roku i w tym czasie wspierał m.in. takie marki jak Meta, Uber, Lime oraz Bitpanda. Piątkiewicz zajmuje się public relations od 2013 roku. Ma doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej w kilku sektorach, m.in. nowe technologie, nieruchomości, energetyka, IT, FMCG.

W zespole kierującym praktyką znajduje się również Michał Grzegorczyk, Account Director, nadzorujący całość działań agencji w zakresie media relations dla Meta (agencja odpowiada za wsparcie mediowe i kampanie specjalne Meta w Polsce i całym regionie CEE). Do H+K Strategies dołączył w listopadzie 2014 roku i od początku wspierał klientów z sektora nowych technologii.

Zespół kierowany przez Załubską-Król odpowiadał w ostatnim czasie m.in. za komunikację w Polsce firmy Bitpanda, wprowadzenie na hiszpański rynek start-upu Mindgram czy globalny rebranding Optasia. Realizował dla klientów projekty z obszaru komunikacji kryzysowej, w tym związanych m.in. z incydentami cybersecurity. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj