Osobą odpowiedzialną za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w Generations będzie Beata Sadowska.
Z branżą PR jest związana od 14 lat. Wcześniej pracowała jako Senior Associate w departamencie komunikacji marketingowej w agencji Hill+Knowlton Strategies. Pracowała dla takich marek jak Lidl, Netto, PepsiCo. (w tym: Pepsi, Pepsi Max, Lipton Ice Tea i Górska Natura), Unilever (Knorr), Kompania Piwowarska (Peroni), Coty, Mattel, TUI, Diageo (Smirnoff Black) oraz warszawskich centrów handlowych – Galerii Mokotów i Złotych Tarasów.
Beata Sadowska za kampanię Ocal książki zrealizowaną dla Polskiej Izby Książki zdobyła Złotego Spinacza 2015 w kategoriach Public Affairs oraz Kultura i Media, SABRE AWARDS 2016, a także Digital Communications Awards 2016.
PR Manager w Generations to nowo utworzone stanowisko, a Beata Sadowska jest pierwszą osobą, która je zajmuje.
Do agencji Generations dołączyli także Ewa Rostalska jako Senior Art Director oraz Mateusz Miłobędzki na stanowisku stratega. (mp)