Grupa LTTM, zajmująca się działaniami z obszaru influencer marketingu, zamknęła agencję Mellon Media odpowiedzialną za tworzenie kanałów na YouTubie – podaje press.pl. Jak czytamy, firma rozpoczęła działalność mniej niż rok temu – w październiku 2019 roku.
Jak podaje źródło, Mellon Media specjalizowało się w produkcji wideo i własnych formatów na YouTube’a. Spółkę utworzono w strukturach grupy LTTM (do której należą także m.in. sieci partnerskie LifeTube i TalentMedia). „Presserwis” ustalił, że agencja została zamknięta przed zakończeniem pierwszego pełnego roku obrotowego. W rozmowie ze źródłem Kamil Bolek, członek zarządu i CMO grupy LTTM, mówi, że „kryzysowa postcovidowa sytuacja na rynku zupełnie nie sprzyja nowym długoterminowym inwestycjom, które wymagają dużych nakładów finansowych od samego startu”. Z tego powodu zdecydowano się na zamknięcie spółki i wstrzymanie inwestycji w budowanie nowych kanałów na YT – czytamy dalej.
Press.pl podaje, że LTTM do tej pory posiadało pakiet kontrolny 52 proc. udziałów w kapitale zakładowym Mellon Media. „Pozostałe udziały były w rękach dawnych wspólników agencji gamingowej Gamellon (sieć partnerska zrzeszająca gamerów), którą w ub.r. kupiła spółka TalentMedia. Od początku istnienia Mellon Media jej prezesem był Adam Semik, były prezes agencji Gamellon. Nie zapadła jeszcze decyzja co do dalszej funkcji Semika” – czytamy.
Bolek w rozmowie ze źródłem zaznacza także, że LTTM nie wyklucza w przyszłości powrotu do tworzenia własnych formatów. (mb)