Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Agencja Ogilvy restrukturyzuje się i zmienia wygląd. na początku czerwca 2018 roku ogilvy „stworzyło się na nowo” – ogłosiła agencja należąca do koncernu wpp. celem restrukturyzacji i rebrandingu jest uproszczenie struktury i zunifikowane całej działalności firmy pod jedną marką: ogilvy. agencja likwiduje podział na ogilvy one, ogilvy & mather advertising, ogilvy public relations i inne podmarki. nową strukturę ma oprzeć tymczasem na kilku „zdolnościach” (ang. „capabilities”): brand strategy, advertising, customer engagement and commerce, pr and influence, digital transformation oraz partnerships. agencja pozostawia jednak oddział konsultingowy, który ma konkurować m.in. z pwc czy deloitte’em – ogilvyred zostało przemianowane na ogilvy consulting. jednocześnie marka ogilvy zmienia identyfikację wizualną. jak opisują przedstawiciele agencji, nowe logo reprezentuje „spryt, współpracę i spójność” dzięki wykorzystaniu ligatury, czyli połączonych liter „g” oraz „i”. odświeżono też paletę kolorystyczną (tło jest jaśniejsze, a główny kolor zestawiany jest z szarym, różowym, niebieskim i zielonym), opracowano kroje pisma ogilvy sans i ogilvy serif oraz stworzono nową stronę internetową. agencja przy projektowaniu identyfikacji wizualnej współpracowała z firmą collins. poprzednie (po lewej) oraz obecne (po prawej) logo ogilvy. zmiany w ogilvy mają się też wiązać ze stworzeniem nowej platformy o nazwie connect umożliwiającej współpracę wewnętrzną. jak czytamy w informacji prasowej, narzędzie ma pozwolić na wymianę wiedzy oraz kontaktowanie ze sobą zespołów z krajów, w których funkcjonują oddziały agencji. „to, co się dzieje w ogilvy na świecie i czego jesteśmy częścią, to coś znacznie ważniejszego niż zmiany identyfikacji wizualnej i nowe logo. to przede wszystkim powrót do wartości i filozofii działania agencji kreatywnej, którymi kierował się david ogilvy, zakładając agencję 70 lat temu. kierujemy się ideą »we make brands matter«, a mimo że realia rynkowe zmieniają się w zawrotnym tempie, powstają tysiące nowych narzędzi, tworzą się nowe, coraz węższe specjalizacje, to idea ta znaczy wciąż dokładnie to samo. wierzymy, że tylko model, który stawia w centrum markę, a wręcz definiuje ją jako swojego klienta, może wyznaczyć realną i długofalową wartość. na poziomie operacyjnym oznacza to, że znikają podziały na poszczególne spółki, z których każda miała swoje osobne cele biznesowe, nie oznacza to jednak, że znikają kompetencje. w ramach jednej agencji ogilvy tworzymy multidyscyplinarne zespoły, które doskonale znają się na nowoczesnej komunikacji i są dostosowane do wyzwań i zadań, które stoją przed konkretnymi markami, nie zapominając, że sercem agencji kreatywnej jest kreacja. zmiana, która się dzieje, nazywana jest zatem refoundingiem, a rebranding jest tylko jego częścią” – komentuje dla proto.pl agnieszka wasilewska, managing director ogilvy w polsce. prace nad wprowadzeniem zmian, w tym tych dotyczących brandingu, na wszystkich rynkach mają zakończyć się 23 września, czyli w 70-lecie powstania ogilvy. polski oddział dokonał już zmian identyfikacji na facebooku, trwają też prace nad nową stroną internetową. (mp).
Na początku czerwca 2018 roku Ogilvy „stworzyło się na nowo” – ogłosiła agencja należąca do koncernu WPP. Celem restrukturyzacji i rebrandingu jest uproszczenie struktury i zunifikowane całej działalności firmy pod jedną marką: Ogilvy.
Agencja likwiduje podział na Ogilvy One, Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy Public Relations i inne podmarki. Nową strukturę ma oprzeć tymczasem na kilku „zdolnościach” (ang. „capabilities”): Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement and Commerce, PR and Influence, Digital Transformation oraz Partnerships. Agencja pozostawia jednak oddział konsultingowy, który ma konkurować m.in. z PwC czy Deloitte’em – OgilvyRED zostało przemianowane na Ogilvy Consulting.
Jednocześnie marka Ogilvy zmienia identyfikację wizualną. Jak opisują przedstawiciele agencji, nowe logo reprezentuje „spryt, współpracę i spójność” dzięki wykorzystaniu ligatury, czyli połączonych liter „g” oraz „i”. Odświeżono też paletę kolorystyczną (tło jest jaśniejsze, a główny kolor zestawiany jest z szarym, różowym, niebieskim i zielonym), opracowano kroje pisma Ogilvy Sans i Ogilvy Serif oraz stworzono nową stronę internetową.
Agencja przy projektowaniu identyfikacji wizualnej współpracowała z firmą COLLINS.
Poprzednie (po lewej) oraz obecne (po prawej) logo Ogilvy
Zmiany w Ogilvy mają się też wiązać ze stworzeniem nowej platformy o nazwie Connect umożliwiającej współpracę wewnętrzną. Jak czytamy w informacji prasowej, narzędzie ma pozwolić na wymianę wiedzy oraz kontaktowanie ze sobą zespołów z krajów, w których funkcjonują oddziały agencji.
„To, co się dzieje w Ogilvy na świecie i czego jesteśmy częścią, to coś znacznie ważniejszego niż zmiany identyfikacji wizualnej i nowe logo. To przede wszystkim powrót do wartości i filozofii działania agencji kreatywnej, którymi kierował się David Ogilvy, zakładając agencję 70 lat temu. Kierujemy się ideą »we make brands matter«, a mimo że realia rynkowe zmieniają się w zawrotnym tempie, powstają tysiące nowych narzędzi, tworzą się nowe, coraz węższe specjalizacje, to idea ta znaczy wciąż dokładnie to samo. Wierzymy, że tylko model, który stawia w centrum markę, a wręcz definiuje ją jako swojego klienta, może wyznaczyć realną i długofalową wartość. Na poziomie operacyjnym oznacza to, że znikają podziały na poszczególne spółki, z których każda miała swoje osobne cele biznesowe, nie oznacza to jednak, że znikają kompetencje. W ramach jednej agencji Ogilvy tworzymy multidyscyplinarne zespoły, które doskonale znają się na nowoczesnej komunikacji i są dostosowane do wyzwań i zadań, które stoją przed konkretnymi markami, nie zapominając, że sercem agencji KREATYWNEJ jest kreacja. Zmiana, która się dzieje, nazywana jest zatem refoundingiem, a rebranding jest tylko jego częścią” – komentuje dla PRoto.pl Agnieszka Wasilewska, Managing Director Ogilvy w Polsce.
Prace nad wprowadzeniem zmian, w tym tych dotyczących brandingu, na wszystkich rynkach mają zakończyć się 23 września, czyli w 70-lecie powstania Ogilvy. Polski oddział dokonał już zmian identyfikacji na Facebooku, trwają też prace nad nową stroną internetową. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Agencja Ogilvy restrukturyzuje się i zmienia wygląd. na początku czerwca 2018 roku ogilvy „stworzyło się na nowo” – ogłosiła agencja należąca do koncernu wpp. celem restrukturyzacji i rebrandingu jest uproszczenie struktury i zunifikowane całej działalności firmy pod jedną marką: ogilvy. agencja likwiduje podział na ogilvy one, ogilvy & mather advertising, ogilvy public relations i inne podmarki. nową strukturę ma oprzeć tymczasem na kilku „zdolnościach” (ang. „capabilities”): brand strategy, advertising, customer engagement and commerce, pr and influence, digital transformation oraz partnerships. agencja pozostawia jednak oddział konsultingowy, który ma konkurować m.in. z pwc czy deloitte’em – ogilvyred zostało przemianowane na ogilvy consulting. jednocześnie marka ogilvy zmienia identyfikację wizualną. jak opisują przedstawiciele agencji, nowe logo reprezentuje „spryt, współpracę i spójność” dzięki wykorzystaniu ligatury, czyli połączonych liter „g” oraz „i”. odświeżono też paletę kolorystyczną (tło jest jaśniejsze, a główny kolor zestawiany jest z szarym, różowym, niebieskim i zielonym), opracowano kroje pisma ogilvy sans i ogilvy serif oraz stworzono nową stronę internetową. agencja przy projektowaniu identyfikacji wizualnej współpracowała z firmą collins. poprzednie (po lewej) oraz obecne (po prawej) logo ogilvy. zmiany w ogilvy mają się też wiązać ze stworzeniem nowej platformy o nazwie connect umożliwiającej współpracę wewnętrzną. jak czytamy w informacji prasowej, narzędzie ma pozwolić na wymianę wiedzy oraz kontaktowanie ze sobą zespołów z krajów, w których funkcjonują oddziały agencji. „to, co się dzieje w ogilvy na świecie i czego jesteśmy częścią, to coś znacznie ważniejszego niż zmiany identyfikacji wizualnej i nowe logo. to przede wszystkim powrót do wartości i filozofii działania agencji kreatywnej, którymi kierował się david ogilvy, zakładając agencję 70 lat temu. kierujemy się ideą »we make brands matter«, a mimo że realia rynkowe zmieniają się w zawrotnym tempie, powstają tysiące nowych narzędzi, tworzą się nowe, coraz węższe specjalizacje, to idea ta znaczy wciąż dokładnie to samo. wierzymy, że tylko model, który stawia w centrum markę, a wręcz definiuje ją jako swojego klienta, może wyznaczyć realną i długofalową wartość. na poziomie operacyjnym oznacza to, że znikają podziały na poszczególne spółki, z których każda miała swoje osobne cele biznesowe, nie oznacza to jednak, że znikają kompetencje. w ramach jednej agencji ogilvy tworzymy multidyscyplinarne zespoły, które doskonale znają się na nowoczesnej komunikacji i są dostosowane do wyzwań i zadań, które stoją przed konkretnymi markami, nie zapominając, że sercem agencji kreatywnej jest kreacja. zmiana, która się dzieje, nazywana jest zatem refoundingiem, a rebranding jest tylko jego częścią” – komentuje dla proto.pl agnieszka wasilewska, managing director ogilvy w polsce. prace nad wprowadzeniem zmian, w tym tych dotyczących brandingu, na wszystkich rynkach mają zakończyć się 23 września, czyli w 70-lecie powstania ogilvy. polski oddział dokonał już zmian identyfikacji na facebooku, trwają też prace nad nową stroną internetową. (mp).