W listopadzie 2023 roku On Board Think Kong, firma oferująca usługi PR, social media i content marketing, i Fat Baby – agencja reklamowa – ogłosiły rozpoczęcie strategicznej współpracy.
OBTK wesprze Fat Baby w prowadzeniu stałej realizacji działań w mediach społecznościowych. Zajmie się również tematami z zakresu content marketingu, PR-u i SEO.
Fat Baby włączy się z kolei w proces wsparcia kreatywnego projektów reklamowych klientów OBTK. Pomoże agencji w realizowaniu kampanii ATL oraz wychodzeniu poza obszar reklamy digital.
„Wspólnie z Fat Baby łączymy kreatywność ze strategicznym podejściem, co pozwala nam tworzyć przekazy, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują trwałe relacje i zaufanie między naszymi klientami a ich odbiorcami” – komentuje Norbert Ofmański z OBTK.
Z usług połączonych zespołów OBTK i Fat Baby korzystają klienci tacy jak Hoya Lens, Polpharma, Rossmann, ITAKA, LUXMED czy Schindler. (mb)