sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAgencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 4

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 4

Przedstawiciele kolejnych agencji, które wzięły udział w rankingu fee income za 2016 rok, przygotowanym przez ZFPR, komentują wyniki zestawienia.

Czytaj też:

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 1

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 2

Agencje o rankingu fee income za 2016 rok. Cz. 3

 

Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR

Wejście Walk do topowej trójki tegorocznego rankingu to dla nas potwierdzenie, że obraliśmy dobry kierunek biznesowy, w którym konsekwentnie podążamy od kilku lat. W poprzednich edycjach zestawienia Walk zajmował kolejno 5. miejsce za 2014 rok oraz 4. miejsce w rankingu za 2015 rok, teraz umocniliśmy więc solidnie naszą pozycję w gronie czołowych agencji w Polsce.

Przyczyn sukcesu upatrujemy w dwóch czynnikach: integracji usług komunikacyjnych oraz integracji usług kreatywnych na wszystkich poziomach – od strategii po egzekucję. Mocno inwestujemy w rozwój kompetencji strategiczno-kreatywnych oraz contentowych, widząc szanse biznesowe dla branży w projektowaniu i koordynacji złożonych projektów marketingowych, opartych o solidną ekspertyzę sektorową, ale też wykraczających poza klasycznie rozumiane usługi public relations. Intensywnie – w oparciu o metodologię LEAN – pracujemy też nad optymalizacjami w procesie obsługi klienta.

Grzegorz Jarosz, wiceprezes zarządu ds. finansów 38PR & Content Communication


Choć jesteśmy debiutantem w rankingu, to nasza pozycja jest efektem wieloletniej pracy zespołu ekspertów i rozwoju portfolio usług z zakresu komunikacji contentowej, której kluczowym elementem jest strategia PR. Stale rozszerzające się grono klientów, ale także projekty, które wspieramy nieprzerwanie od ponad siedmiu lat obecności na rynku, są potwierdzeniem naszej jakości i dbałości o wizerunek powierzonych nam marek. Rynek sprzyja firmom, które potrafią tworzyć i realizować skuteczne kampanie nakierowane na potrzeby odbiorców. Obecnie marketerzy coraz częściej oczekują, by w ramach jednej organizacji powstawał spójny i angażujący content.

Dla nas nowoczesna komunikacja PR to komunikacja 360 stopni oparta na contencie. Działania te realizujemy budując kampanie komunikacyjne oparte o komplementarne usługi składające się z PR-u, mediów, działań digitalowych, socialmediowych, event PR-u i produkcji contentu. Wszystko to zbudowane jest na bazie wyspecjalizowanych działów, tworzących spójne kampanie komunikacyjne dla marek naszych klientów. Tegoroczny ranking oraz agencje, które znalazły się w jego czołówce, są w dużej mierze odzwierciedleniem tej tendencji.

Opracowanie: Małgorzata Baran, Joanna Jałowiec

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj