Agnieszka Lewcio w czerwcu 2018 roku dołączyła do kolektywu strategicznego POP UP GRUPA jako Head of Digital Strategy. Będzie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji i wsparcie działań online dla stałych klientów firmy – marek BOHOBOCO, L37, Fiore i TOVA.
Z branżą digital jest związana od 2012 roku. Ostatnio pracowała w Agencji Warszawa, gdzie zajmowała się m.in. projektami związanymi z digitalem i social mediami dla T-Mobile. Wcześniej była związana z Lubię to – linked by Isobar, Grey Group Poland czy 24/7 Communication. Prowadziła projekty na rynkach polskim i zagranicznym dla marek globalnych z różnych sektorów, takich jak H&M, Tony & Guy, McDonald’s, Allegro czy Nivea. Jest absolwentką Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała także historię sztuki i zarządzanie kulturą na Uniwersytecie Padewskim we Włoszech. Ukończyła podyplomowe studium public relations w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych.
Założona przez Olkę Kaźmierczak POP UP GRUPA pracuje dla marek z branży mody i lifestyle i specjalizuje się w strategii marki, produktu i komunikacji. (mb)