W lipcu 2024 roku Agnieszka Skrabalak awansowała na stanowisko Head of Social Media w agencji Abanana, należącej do Grupy Eura7. Od 2024 roku Abanana zmieniła strategię i stała się agencją „techreative” (technology & creativity).
Skrabalak w nowej roli będzie kierować działaniami w sferze mediów społecznościowych. Raportować będzie bezpośrednio do zarządu. Będzie odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowych w obszarach META Ads i TikTok Ads. Ponadto, wraz z zespołem, przejmie odpowiedzialność za tworzenie koncepcji ofert pod komunikację w kanałach social media.
Z agencją związana jest od ponad 11 lat. Ostatnio, od 2015 roku, pełniła w niej funkcję Head of Creative. Realizowała wówczas projekty dla takich marek jak m.in. Sokołów, Góralki, Verbena czy U Jędrusia. Dołączyła do Eura7 w 2013 roku jako Community Managerka.
Wcześniej pracowała w OX Media jako Social Media Project Manager oraz FEB – Fabryką e-biznesu, gdzie pełniła funkcję Social Media Specialist. (mb)