Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Aktualizacje i nowe narzędzia dla twórców od YouTube’a. youtube ogłosił kilka nowych aktualizacji. dotyczą one m.in. shorts, nowych opcji tworzenia postów czy możliwości zarabiania przez twórców w panelu brandconnect. o nowościach poinformowano w filmie opublikowanym na kanale creator insider. youtube przekazał, że zapowiadana w październiku zmiana dotycząca długości shortsów została w pełni wprowadzona i wszystkie publikowane teraz filmy trwające krócej niż trzy minuty są automatycznie przenoszone do zakładki shorts. zmiana była stopniowo wdrażana w każdym regionie. platforma podpowiada jednak, że jeśli użytkownik nie chce, aby jego film został sklasyfikowany jako shorts, wystarczy, że prześle go w odpowiednim formacie. youtube podpowiada, że bezpieczne proporcje to np. 16×9. ponadto youtube ułatwia teraz przesyłanie filmów stworzonych poza platformą, pozwalając twórcom na korzystanie z narzędzi z zakładki shorts do modyfikowania treści nagranych zewnętrznie. ma to wpłynąć na jeszcze większą liczbę filmów w tym formacie publikowanych w serwisie. „teraz, gdy twórca wstawi na youtube film z innej aplikacji, będzie miał bezpośredni dostęp do narzędzi tworzenia shorts. oznacza to, że będzie mógł swobodnie przycinać, edytować i ulepszać swoje wideo przed publikacją, tak jak podczas tworzenia filmów bezpośrednio w aplikacji youtube. opcja będzie dostępna zarówno na systemach android, jak i ios” – przekazano w filmie opublikowanym na kanale creator insider. youtube wprowadza również nową opcję w tworzeniu quizów, które użytkownicy mogą publikować jako posty. twórcy mogą teraz dodawać obrazy do swoich quizowych pytań. ma to wpłynąć na zwiększenie atrakcyjności tego formatu i zaangażowanie społeczności. pojawiła się też możliwość dodawania odpowiedzi wielokrotnego wyboru. źródło: youtube/creatorinsider. aktualizacje objęły również tworzenie postów na platformie. youtube zdecydował się na udostępnienie nowych opcji stylu tekstu w edytorze. ponadto platforma udostępnia teraz zakładkę dream screen, która ma umożliwić twórcom generowanie nowych obrazów na podstawie dodanego przez nich monitu z wykorzystaniem narzędzi ai. zakładka będzie początkowo dostępna tylko dla twórców w usa, kanadzie, nowej zelandii i australii. w przyszłości opcja ma zostać jednak rozszerzona. youtube aktualizuje również panel brandconnect, który ma ułatwiać nawiązywanie współprac reklamowych na platformie. źródło: youtube/creatorinsider. zakładka informuje twórców o potencjalnych możliwościach nawiązania współpracy i umożliwia im przedstawianie markom swoich propozycji. teraz dostęp do brandconnect będzie jeszcze prostszy, ponieważ panel będzie dostępny z poziomu youtube studio. (kn). źródło: youtube.com/creatorinsider, brandconnect updates, images to quiz posts on android, transform & dreamscreen for posts & more! 26.11.2024.
YouTube ogłosił kilka nowych aktualizacji. Dotyczą one m.in. Shorts, nowych opcji tworzenia postów czy możliwości zarabiania przez twórców w panelu BrandConnect. O nowościach poinformowano w filmie opublikowanym na kanale Creator Insider.
YouTube przekazał, że zapowiadana w październiku zmiana dotycząca długości Shortsów została w pełni wprowadzona i wszystkie publikowane teraz filmy trwające krócej niż trzy minuty są automatycznie przenoszone do zakładki Shorts. Zmiana była stopniowo wdrażana w każdym regionie.
Platforma podpowiada jednak, że jeśli użytkownik nie chce, aby jego film został sklasyfikowany jako Shorts, wystarczy, że prześle go w odpowiednim formacie. YouTube podpowiada, że bezpieczne proporcje to np. 16×9.
Ponadto YouTube ułatwia teraz przesyłanie filmów stworzonych poza platformą, pozwalając twórcom na korzystanie z narzędzi z zakładki Shorts do modyfikowania treści nagranych zewnętrznie. Ma to wpłynąć na jeszcze większą liczbę filmów w tym formacie publikowanych w serwisie.
„Teraz, gdy twórca wstawi na YouTube film z innej aplikacji, będzie miał bezpośredni dostęp do narzędzi tworzenia Shorts. Oznacza to, że będzie mógł swobodnie przycinać, edytować i ulepszać swoje wideo przed publikacją, tak jak podczas tworzenia filmów bezpośrednio w aplikacji YouTube. Opcja będzie dostępna zarówno na systemach Android, jak i iOS” – przekazano w filmie opublikowanym na kanale Creator Insider.
YouTube wprowadza również nową opcję w tworzeniu quizów, które użytkownicy mogą publikować jako posty. Twórcy mogą teraz dodawać obrazy do swoich quizowych pytań. Ma to wpłynąć na zwiększenie atrakcyjności tego formatu i zaangażowanie społeczności. Pojawiła się też możliwość dodawania odpowiedzi wielokrotnego wyboru.
Źródło: youtube/creatorinsider
Aktualizacje objęły również tworzenie postów na platformie. YouTube zdecydował się na udostępnienie nowych opcji stylu tekstu w edytorze. Ponadto platforma udostępnia teraz zakładkę Dream Screen, która ma umożliwić twórcom generowanie nowych obrazów na podstawie dodanego przez nich monitu z wykorzystaniem narzędzi AI. Zakładka będzie początkowo dostępna tylko dla twórców w USA, Kanadzie, Nowej Zelandii i Australii. W przyszłości opcja ma zostać jednak rozszerzona.
YouTube aktualizuje również panel BrandConnect, który ma ułatwiać nawiązywanie współprac reklamowych na platformie.
Źródło: youtube/creatorinsider
Zakładka informuje twórców o potencjalnych możliwościach nawiązania współpracy i umożliwia im przedstawianie markom swoich propozycji. Teraz dostęp do BrandConnect będzie jeszcze prostszy, ponieważ panel będzie dostępny z poziomu YouTube Studio.
(kn)
Źródło:youtube.com/creatorinsider,BrandConnect Updates, Images to Quiz Posts on Android, Transform & DreamScreen for Posts & MORE!,26.11.2024
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Aktualizacje i nowe narzędzia dla twórców od YouTube’a. youtube ogłosił kilka nowych aktualizacji. dotyczą one m.in. shorts, nowych opcji tworzenia postów czy możliwości zarabiania przez twórców w panelu brandconnect. o nowościach poinformowano w filmie opublikowanym na kanale creator insider. youtube przekazał, że zapowiadana w październiku zmiana dotycząca długości shortsów została w pełni wprowadzona i wszystkie publikowane teraz filmy trwające krócej niż trzy minuty są automatycznie przenoszone do zakładki shorts. zmiana była stopniowo wdrażana w każdym regionie. platforma podpowiada jednak, że jeśli użytkownik nie chce, aby jego film został sklasyfikowany jako shorts, wystarczy, że prześle go w odpowiednim formacie. youtube podpowiada, że bezpieczne proporcje to np. 16×9. ponadto youtube ułatwia teraz przesyłanie filmów stworzonych poza platformą, pozwalając twórcom na korzystanie z narzędzi z zakładki shorts do modyfikowania treści nagranych zewnętrznie. ma to wpłynąć na jeszcze większą liczbę filmów w tym formacie publikowanych w serwisie. „teraz, gdy twórca wstawi na youtube film z innej aplikacji, będzie miał bezpośredni dostęp do narzędzi tworzenia shorts. oznacza to, że będzie mógł swobodnie przycinać, edytować i ulepszać swoje wideo przed publikacją, tak jak podczas tworzenia filmów bezpośrednio w aplikacji youtube. opcja będzie dostępna zarówno na systemach android, jak i ios” – przekazano w filmie opublikowanym na kanale creator insider. youtube wprowadza również nową opcję w tworzeniu quizów, które użytkownicy mogą publikować jako posty. twórcy mogą teraz dodawać obrazy do swoich quizowych pytań. ma to wpłynąć na zwiększenie atrakcyjności tego formatu i zaangażowanie społeczności. pojawiła się też możliwość dodawania odpowiedzi wielokrotnego wyboru. źródło: youtube/creatorinsider. aktualizacje objęły również tworzenie postów na platformie. youtube zdecydował się na udostępnienie nowych opcji stylu tekstu w edytorze. ponadto platforma udostępnia teraz zakładkę dream screen, która ma umożliwić twórcom generowanie nowych obrazów na podstawie dodanego przez nich monitu z wykorzystaniem narzędzi ai. zakładka będzie początkowo dostępna tylko dla twórców w usa, kanadzie, nowej zelandii i australii. w przyszłości opcja ma zostać jednak rozszerzona. youtube aktualizuje również panel brandconnect, który ma ułatwiać nawiązywanie współprac reklamowych na platformie. źródło: youtube/creatorinsider. zakładka informuje twórców o potencjalnych możliwościach nawiązania współpracy i umożliwia im przedstawianie markom swoich propozycji. teraz dostęp do brandconnect będzie jeszcze prostszy, ponieważ panel będzie dostępny z poziomu youtube studio. (kn). źródło: youtube.com/creatorinsider, brandconnect updates, images to quiz posts on android, transform & dreamscreen for posts & more! 26.11.2024.