11 września 2024 roku ALAB sport, platforma oferująca pakiety badań dla sportowców, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Industrią Kielce. W sezonie 2024/2025 ALAB będzie partnerem kieleckiego klubu drużyny piłki ręcznej.
Jak podkreślają strony w komunikacie prasowym, piłka ręczna od lat utrzymuje się w czołówce najbardziej popularnych rozgrywek sportowych w kraju, co zwiększa potencjał marketingowy dyscypliny.
W ramach współpracy logotyp marki będzie eksponowany m.in. na rękawach koszulek sztabu medycznego zespołu, a także na bandach LED w trakcie meczów ligowych kieleckiej drużyny piłki ręcznej. Identyfikacja partnera pojawi się również przy okazji działań digitalowych podejmowanych przez klub.
Jak podkreśla w komunikacie prasowym Anna Janas-Sanecka, dyrektorka marketingu ALAB laboratoria, ważnym elementem współpracy będzie też dostęp do badań laboratoryjnych oraz diagnostyka, które firma zapewni kieleckim szczypiornistom.
„Piłka ręczna to sport o dużej intensywności gry i treningu. Dlatego bardzo ważne są badania zawodników i profilaktyka. Współpraca z ALAB, z której jesteśmy dumni, da nam możliwość regularnych badań dla zawodników, co przełoży się na lepszy monitoring ich stanu zdrowia, a w konsekwencji wyeliminuje kontuzje” – przekazał Paweł Papaj, wiceprezes klubu.
Partnerstwo z Industrią będzie kolejnym krokiem w strategii komunikacyjnej marki ALAB sport, która nie tylko oferuje badania laboratoryjne dla sportowców, lecz także stara się promować aktywność fizyczną wśród różnych grup bez względu na poziom zaawansowania czy wiek.
Do grona partnerów marki należą m.in. Paweł Korzeniowski, pięciokrotny olimpijczyk, i Bartosz Olszewski, maratończyk i autor bloga o bieganiu. (kn)