Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Aleksandra Chalimoniuk dyrektorką PR w OTCF. aleksandra chalimoniuk objęła nowo utworzone stanowisko pr directora w polskiej spółce odzieżowej otcf. od września 2021 roku stoi na czele działu odpowiedzialnego za budowanie wizerunku firmy i jej marek. chalimoniuk odpowiada za komunikację korporacyjną otcf oraz należących do firmy marek (m.in. 4f, 4f fuel), a także prowadzi działania komunikacyjne dla fundacji 4f pomaga. do zadań nowej pr director należy również komunikacja zewnętrzna w polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych. chalimoniuk w ubiegłych latach realizowała projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. była doradcą zarządu ds. komunikacji sklepów komfort, dyrektorem komunikacji i pr sklepów jysk, a także odpowiadała za komunikację i pr producenta mięsa i wędlin sokołów. wcześniej chalimoniuk przez dziesięć lat pracowała jako dziennikarka tvn, gdzie tworzyła cykle tematyczne: „to cud, że żyje” i „sportowcy na emeryturze” w dzień dobry tvn, a także współtworzyła program „dzień po dniu” w tvn24. realizowała też reportaże do programów „czarno na białym”, „polska i świat” i „prosto z polski”. jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie warszawskim oraz studiów zarządzanie innowacją – design managment na swps. (as).
Aleksandra Chalimoniuk objęła nowo utworzone stanowisko PR Directora w polskiej spółce odzieżowej OTCF. Od września 2021 roku stoi na czele działu odpowiedzialnego za budowanie wizerunku firmy i jej marek.
Chalimoniuk odpowiada za komunikację korporacyjną OTCF oraz należących do firmy marek (m.in. 4F, 4F Fuel), a także prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji 4F Pomaga. Do zadań nowej PR Director należy również komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych.
Chalimoniuk w ubiegłych latach realizowała projekty komunikacyjne dla międzynarodowych firm z różnych sektorów. Była doradcą zarządu ds. komunikacji sklepów Komfort, dyrektorem komunikacji i PR sklepów JYSK, a także odpowiadała za komunikację i PR producenta mięsa i wędlin Sokołów.
Wcześniej Chalimoniuk przez dziesięć lat pracowała jako dziennikarka TVN, gdzie tworzyła cykle tematyczne: „To cud, że żyje” i „Sportowcy na emeryturze” w Dzień Dobry TVN, a także współtworzyła program „Dzień po dniu” w TVN24. Realizowała też reportaże do programów „Czarno na białym”, „Polska i Świat” i „Prosto z Polski”.
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów zarządzanie innowacją – Design Managment na SWPS. (as)