W styczniu 2023 roku Adam Małysz, skoczek narciarski oraz prezes Polskiego Związku Narciarskiego, został ambasadorem marki modowej Lancerto.
Współpraca będzie realizowana głównie w mediach społecznościowych marki oraz sportowca. Kampania prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie i TikToku. W ramach nawiązanej współpracy marka zapewni także byłemu skoczkowi doradztwo w zakresie mody oraz stworzy stylizacje dopasowane do poszczególnych okazji.
„Możemy zdradzić, że prywatnie Adam Małysz jest już od dłuższego czasu stałym gościem i klientem jednego z naszych salonów. Dlatego też zawiązana właśnie współpraca jest czymś zupełnie naturalnym i bardzo autentycznym. Jesteśmy dumni, że to właśnie my będziemy mogli wspierać jednego z najbardziej utytułowanych i popularnych polskich sportowców na kolejnym etapie jego kariery” – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
„Od kilku lat jestem fanem Lancerto, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ta polska marka będzie mnie wspierać i doradzać mi w dziedzinie mody” – dodaje Adam Małysz.
Przez pięć lat ambasadorem marki Lancerto był Michał Kędziora, z którym współpraca zakończyła się latem 2022 roku. (bs)