Rio Mare do tegorocznej kampanii zaangażowało włoskiego aktora Alessandro Gassmana, syna nieżyjącego już włoskiego aktora, reżysera i scenarzysty Vittorio Gassmana i francuskiej aktorki Juliette Mayniel.
W ramach kampanii powstał spot, w którym nowy ambasador przy obiedzie z przyjaciółmi podkreśla zalety tuńczyka Rio Mare.
Kampania telewizyjna, w ramach której emitowany będzie 15-sekundowy spot reklamowy na antenach Polsatu, TVP1 i TVP2, ruszyła 6 czerwca i potrwa do 20 czerwca.
Kreację przygotował Young & Rubicam, za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Maxus.
Zaplanowano również kolejną odsłonę – na okres 4-25 lipca. Co więcej, w sierpniu i we wrześniu mają pojawić się kolejne spoty, promujące produkt Rio Mare Insalatissime. Marka chce także odświeżyć swój wizerunek, wprowadzając nową stronę internetową w polskiej wersji językowej.
W poprzednich kampaniach marki udział brał Kevin Costner. (ak)