Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek. Andre Agassi dla Lavazzy. legenda tenisa, andre agassi, niedawno ogłosił rozpoczęcie współpracy z włoską firmą. oficjalny początek miał miejsce podczas wieczoru inaugurującego turniej us open, a wcześniej, o poranku, mieszkańcy nowego jorku mogli oglądać flash mob. w kilku kluczowych punktach miasta pojawiło się łącznie 150 osób wyglądających jak sobowtóry tenisisty jeszcze z lat 80-tych, w charakterystycznej, różowej opasce na włosach. wszystkie „klony” agassiego pojawiły się również podczas wieczornego turnieju, na którym słynny tenisista zaprezentował spot reklamowy i’m back, którym witał się z kortami us open po ponad 10 latach nieobecności. „praca nad filmem i’m back, który kręciliśmy z lavazzą we włoszech, a potem wspólne opracowywanie koncepcji zabawy towarzyszącej ogłoszeniu naszej współpracy, były dla mnie fantastycznym doświadczeniem. z tym większą ciekawością patrzę w przyszłość i kolejne czekające nas projekty. jestem dumny z podjęcia współpracy z marką, z którą nie tylko mogę dzielić moją pasję do tenisa, ale także podejmować działania na rzecz dzieci i ich edukacji” – mówi sławny tenisista. w tym roku za każdą kawę sprzedaną w jednej z dwóch kawiarni lavazzy na kortach us open, firma przeznaczy 1 dolara na rzecz fundacji usta w celu wsparcia fundacji dla edukacji agassiego. jej celem jest unowocześnienie edukacji publicznej i stwarzanie nowych możliwości rozwoju dla dzieci. zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przypisane do specjalnego programu fundacji o nazwie summer of a lifetime w szkole college preparatory academy, założonej przez agassiego w nevadzie. uczy się w niej 1 200 uczniów, a zebrane fundusze zostaną przeznaczone między innymi na stypendia. andre agassi ma współuczestniczyć w licznych promocjach i wydarzeniach na całym świecie. tenisista pokaże się podczas turniejów wielkiego szlema (australian open, roland garros, wimbledon i us open) oraz innych lokalnych turniejów: bnp paribas open, mercedes cup i rogers cup. kibice będą mogli podczas us open skosztować kawy w dwóch kawiarniach lavazzy i kilku innych punktach napoju nazwanego i’m back. (mp).
Legenda tenisa, Andre Agassi, niedawno ogłosił rozpoczęcie współpracy z włoską firmą. Oficjalny początek miał miejsce podczas wieczoru inaugurującego turniej US OPEN, a wcześniej, o poranku, mieszkańcy Nowego Jorku mogli oglądać flash mob. W kilku kluczowych punktach miasta pojawiło się łącznie 150 osób wyglądających jak sobowtóry tenisisty jeszcze z lat 80-tych, w charakterystycznej, różowej opasce na włosach.
Wszystkie „klony” Agassiego pojawiły się również podczas wieczornego turnieju, na którym słynny tenisista zaprezentował spot reklamowy I’m Back, którym witał się z kortami US OPEN po ponad 10 latach nieobecności.
„Praca nad filmem I’m Back, który kręciliśmy z Lavazzą we Włoszech, a potem wspólne opracowywanie koncepcji zabawy towarzyszącej ogłoszeniu naszej współpracy, były dla mnie fantastycznym doświadczeniem. Z tym większą ciekawością patrzę w przyszłość i kolejne czekające nas projekty. Jestem dumny z podjęcia współpracy z marką, z którą nie tylko mogę dzielić moją pasję do tenisa, ale także podejmować działania na rzecz dzieci i ich edukacji” – mówi sławny tenisista.
W tym roku za każdą kawę sprzedaną w jednej z dwóch kawiarni Lavazzy na kortach US Open, firma przeznaczy 1 dolara na rzecz Fundacji USTA w celu wsparcia Fundacji dla Edukacji Agassiego. Jej celem jest unowocześnienie edukacji publicznej i stwarzanie nowych możliwości rozwoju dla dzieci. Zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przypisane do specjalnego programu fundacji o nazwie Summer of a Lifetime w szkole College Preparatory Academy, założonej przez Agassiego w Nevadzie. Uczy się w niej 1 200 uczniów, a zebrane fundusze zostaną przeznaczone między innymi na stypendia.
Andre Agassi ma współuczestniczyć w licznych promocjach i wydarzeniach na całym świecie. Tenisista pokaże się podczas turniejów Wielkiego Szlema (Australian Open, Roland Garros, Wimbledon i US Open) oraz innych lokalnych turniejów: BNP Paribas Open, Mercedes Cup i Rogers Cup. Kibice będą mogli podczas US Open skosztować kawy w dwóch kawiarniach Lavazzy i kilku innych punktach napoju nazwanego I’m Back. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek. Andre Agassi dla Lavazzy. legenda tenisa, andre agassi, niedawno ogłosił rozpoczęcie współpracy z włoską firmą. oficjalny początek miał miejsce podczas wieczoru inaugurującego turniej us open, a wcześniej, o poranku, mieszkańcy nowego jorku mogli oglądać flash mob. w kilku kluczowych punktach miasta pojawiło się łącznie 150 osób wyglądających jak sobowtóry tenisisty jeszcze z lat 80-tych, w charakterystycznej, różowej opasce na włosach. wszystkie „klony” agassiego pojawiły się również podczas wieczornego turnieju, na którym słynny tenisista zaprezentował spot reklamowy i’m back, którym witał się z kortami us open po ponad 10 latach nieobecności. „praca nad filmem i’m back, który kręciliśmy z lavazzą we włoszech, a potem wspólne opracowywanie koncepcji zabawy towarzyszącej ogłoszeniu naszej współpracy, były dla mnie fantastycznym doświadczeniem. z tym większą ciekawością patrzę w przyszłość i kolejne czekające nas projekty. jestem dumny z podjęcia współpracy z marką, z którą nie tylko mogę dzielić moją pasję do tenisa, ale także podejmować działania na rzecz dzieci i ich edukacji” – mówi sławny tenisista. w tym roku za każdą kawę sprzedaną w jednej z dwóch kawiarni lavazzy na kortach us open, firma przeznaczy 1 dolara na rzecz fundacji usta w celu wsparcia fundacji dla edukacji agassiego. jej celem jest unowocześnienie edukacji publicznej i stwarzanie nowych możliwości rozwoju dla dzieci. zebrane w ten sposób pieniądze zostaną przypisane do specjalnego programu fundacji o nazwie summer of a lifetime w szkole college preparatory academy, założonej przez agassiego w nevadzie. uczy się w niej 1 200 uczniów, a zebrane fundusze zostaną przeznaczone między innymi na stypendia. andre agassi ma współuczestniczyć w licznych promocjach i wydarzeniach na całym świecie. tenisista pokaże się podczas turniejów wielkiego szlema (australian open, roland garros, wimbledon i us open) oraz innych lokalnych turniejów: bnp paribas open, mercedes cup i rogers cup. kibice będą mogli podczas us open skosztować kawy w dwóch kawiarniach lavazzy i kilku innych punktach napoju nazwanego i’m back. (mp).