Anna Wendzikowska, prezenterka telewizyjna prowadząca autorskie programy o filmach i show-biznesie i aktorka, będzie wspierać swoim wizerunkiem markę francuskiego wina J.P. Chenet, dystrybowanego przez Platinum Wines.
Kampania komunikacyjna z udziałem ambasadorki obejmie szerokie działania marketingowe w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Zaplanowane są także działania z zakresu PR i aktywności z udziałem influencerów.
Umowę o współpracy z ambasadorką podpisali w lipcu 2021 roku Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group oraz Platinum Wines, i Witold Franczak, dyrektor generalny, wiceprezes zarządu Platinum Wines.
„Chcemy, aby J.P. Chenet odzyskała na rynku pozycję, która jej się należy, i stała się również w Polsce marką nr 1. wśród francuskich win. Wierzymy, że szeroko zakrojona kampania marketingowa oraz współpraca z Anną Wendzikowską pozwolą nam osiągnąć ten cel” – mówi Witold Franczak.
Firma nie podaje w tej chwili więcej szczegółów na temat współpracy z ambasadorką. (mb)