Arkadiusz Milik, piłkarz polskiej reprezentacji oraz włoskiego klubu Juventus, został ambasadorem marki modowej Tommy Hilfiger. Sportowiec w ramach współpracy będzie reklamował kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023. Współpracę nawiązano w marcu 2023 roku, ale ujawnino w maju, przy okazji startu kampanii promującej okulary.
Marka podkreśla, że zaangażowanie Milika do kampanii to kontynuacja „wieloletniej tradycji zapraszania do współpracy czołowych przedstawicieli świata sportu”.
„We Włoszech mamy w roku około 310-320 słonecznych dni. Tu nie ma znaczenia czy to grudzień, luty czy czerwiec, warunki atmosferyczne są takie, że okulary przeciwsłoneczne stają się niezbędne” – mówi Arkadiusz Milik.
Zdjęcia z piłkarzem są częścią globalnej kampanii, w której udział wzięli przedstawiciele świata sportu: Sergio Ramos, Nick Pescetto i Scotty James.
„W nowej kampanii przeważa surowość męskiego stylu. Utrzymane w miejskim, streetowym klimacie zdjęcia autorstwa duetu fotografów, Vincenzo Schioppa i Jonathana Santoro, oddają ducha sportowej elegancji okularów Tommy Hilfiger” – twierdzi marka. (bs)