piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Artur Rojek dla Rossmanna

Ambasadorzy marek: Artur Rojek dla Rossmanna

W sierpniu 2022 roku Artur Rojek, polski muzyk, został ambasadorem akcji Rossmann „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach.

W myśl zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!” Rossmann postanowił zaprosić do akcji  artystów utożsamiających się z jej wartościami.

Marka wybrała Artura Rojka, ponieważ – jak komunikuje – „artysta od lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia”.

„Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę” – mówi Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna.

Dzięki współpracy sieci Rossmann ze znanym muzykiem możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerokiego grona odbiorców – komunikuje marka.

Celem akcji „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. W ramach inicjatywy oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.

„Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mądrzej. I chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei” – mówi Artur Rojek.

Muzyk wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy. W nadchodzących miesiącach do akcji dołączą kolejni ambasadorzy, którzy podzielą się swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne środowisku życie. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj