Muzycy i bracia Maciek i Paweł Kacperczyk w czerwcu 2023 roku zostali ambasadorami marki okularów Carrera. W Polsce są twarzami marki na wyłączność.
Muzyczny duet dołączył do globalnej kampanii marki pod hasłem „#DRIVEYOURSTORY”, która ma oddać etos marki, czyli życie na własnych zasadach.
Współpraca marki z ambasadorami obejmie m.in. działania w mediach społecznościowych. Muzycy będą także nosić produkty Carrery podczas swojej trasy koncertowej, a także na co dzień. Wezmą także udział w evencie marki oraz spedjalnym koncercie dla gości.
Ponadto elementem kampanii jest udział ambasadorów w sesji wizerunkowej w „Vogue”.
Jak twierdzą twórcy kampanii, odwaga w wyrażaniu siebie i niezależność muzyków odzwierciedla charakter marki Carrera. „Wyjątkowy duet, ze swoim innowacyjnym brzmieniem i bezprecedensowym stylem reprezentuje nowy punkt widzenia na polskiej scenie muzycznej i doskonale ucieleśnia ducha Carrery: śmiałość i odważną postawę, zawsze wyróżniającą się z tłumu” – przekazuje marka.
„Uważamy, że w dzisiejszych czasach twórczość sama się nie obroni. Liczą się również osoby, które za nią stoją, ich wygląd, poglądy, sposób wypowiedzi. Okulary to bardzo wdzięczne akcesoria. W modelach marki Carrera czujemy się świetnie, dlatego zdecydowaliśmy się na tę współpracę” – mówią bracia Kacperczyk. (zd)