W marcu 2023 roku Dominik Strzelec został twarzą Castoramy – sieci marketów budowlanych.
W ramach współpracy prezenter będzie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z klientami sieci w spotach reklamowych, katalogach inspiracji, mediach społecznościowych, gazetkach promocyjnych oraz specjalnej kampanii digitalowej.
Ponadto, w programie „Polowanie na Ogród”, prowadzonym przez Strzelca, prezentowane są metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem produktów z oferty Castoramy.
„Jesteśmy liderem branży Home Improvement w Polsce dlatego chcemy pracować z najlepszymi w swoich dziedzinach. Współpraca z nowym ambasadorem jest kontynuacją naszej nowej kampanii »Razem Najlepiej«” – mówi Beniamin Schön dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska.
Strzelec jest ambasadorem Castoramy w dwóch kategoriach: ogród i marki własne narzędzi, efektem czego jest najnowszy katalog, który został przygotowany we współpracy z ambasadorem. (zd)