Sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Agata rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której pojawiła się nowa ambasadorka – Ewa Kasprzyk. Dołączyła do dotychczasowej ambasadorki Małgorzaty Sochy. W nowej platformie komunikacji marki Socha wciela się w rolę synowej, a Kasprzyk jej teściowej.
Marka tłumaczy, że nowa odsłona reklamowa ma przekazać klientom, że bez względu na to, do jakiego pokolenia należą i jaki mają gust, mogą przyjść do salonu Agata i wybrać meble oraz dodatki, które pasują do nich najbardziej. Bazująca na „z życia wziętych” perypetiach rodzinnych kreacja stawia na humor i realizację big idea „dla każdego coś”.
„Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory” – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata. „Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako »Gośka« wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk” – tłumaczy. Wadas dodaje też, że nowe reklamy oparto na stereotypowej relacji synowa-teściowa.
„Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w nowej kampanii salonów Agata. Bez problemu odnalazłam się w humorystycznej komunikacji marki, która powierzyła mi rolę pełnej energii teściowej” – zaznacza z kolei Ewa Kasprzyk. „Pozornie moja bohaterka sprawia wrażenie teściowej, która we wszystko się wtrąca i jest nieco uszczypliwa, ale tak naprawdę ma świetną relację ze swoją synową, którą gra Małgosia Socha. W końcu skoro razem chodzą na zakupy, to tak naprawdę muszą się lubić. Podobnie jak moja bohaterka, prywatnie także bardzo lubię urządzać i dekorować pomieszczenia w moim domu, więc rola ambasadorki sieci salonów wyposażenia wnętrz to dla mnie wyróżnienie i radość” – mówi.
Realizacje z udziałem ambasadorek będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. Nowy spot ukaże się w stacjach telewizyjnych. (kd)