We wrześniu 2022 roku aktorka i modelka Helena Norowicz, wioślarka Katarzyna Zillman, modelka Osi Ugonoh oraz aktorka Alżbeta Leńska dołączyły do grona ambasadorów marki kosmetycznej Pantene.
„Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto” – mówił Michał Szpak, pierwszy w Polsce mężczyzna będący ambasadorem marki od maja 2022 roku. W nowej odsłonie kampanii dołączają do niego cztery ambasadorki. Jak komunikuje marka, każda z nich prezentuje swój indywidualizm, a wszystkie razem – różnorodność, o której mówi kampania „#SiłaWłosów”.
W spotach każda z ambasadorek opowiada o historii, która kryje się za ich obecnym wizerunkiem oraz o tym, jak włosy mogą stać się źródłem siły. Z każdą osobą wiąże się inna historia, którą Pantene prezentuje w ramach swojej kampanii.
„Marka Pantene zawsze dbała i mówiła o pięknych i zdrowych włosach. W obecnych czasach chcemy jednak mocniej podkreślić, że piękno to nie tylko wygląd zewnętrzny. Włosy, z których jesteśmy zadowoleni dają nam siłę, aby w pełni wyrazić własną tożsamość niezależnie od tego, jaka ona jest i jak bardzo jesteśmy inni. Każda z naszych historii pokazuje inny wymiar różnorodności. Wierzymy, że dzięki kampanii »#SiłaWłosów« możemy przyczynić się do zwiększania tolerancji i akceptacji dla naszych odmienności. Trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto – wybrzmiewa z każdej z inspirujących historii naszych ambasadorek. Cieszymy się, że Pantene wspiera i inspiruje tak wiele osób do wyrażania swojej tożsamości, różnorodności i odmienności” – mówi Justyna Ignasiak-Kretowicz, Central Europe Hair Care Communications Director w Procter & Gamble.
Koncept kreatywny najnowszej kampanii Pantene przygotowała agencja Grey Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion. (bs)