Janusz Walczuk, raper, producent muzyczny i realizator dźwięku, został w maju 2023 roku polskim ambasadorem marki Converse. Kampanii towarzyszy przekaz „Idź swoją drogą!”. Współpraca marki z muzykiem jest przedłużeniem komunikacji skierowanej do generacji Z.
Firma będzie wspierać rapera w nowych projektach, których zapowiedzią jest kampania, oraz we wszystkich bieżących działaniach artystycznych.
„Marka Converse wyznaje takie wartości jak inkluzywność, otwartość na społeczność i wsparcie środowisk LGBTQ+. Wspiera też młodych, dając im narzędzia i przestrzeń do wyrażania siebie i rozwijania kreatywności. Te elementy, choć podstawowe, są dla nas i dla naszych Ambasadorów fundamentalne. Stąd decyzja, aby to Janusz Walczuk stał się ambasadorem marki na rynku polskim” – mówi Jacek Chałupka, Communications Specialist w Orbico Style, które jest dystrybutorem marki Converse w Polsce.
Współpracę promuje sesja zdjęciowa wykonana przez fotografa Pawła Fabjańskiego.
Działania prowadzone są na Instagramie i TikToku muzyka oraz w mediach społecznościowych marki. (bs)