W maju 2023 roku raper Janusz Walczuk został ambasadorem marki piwa Garage.
W ramach współpracy raper rozpoczyna cykl imprez zorganizowanych z kolektywem SO HARD, na których artysta również będzie występował.
Cykl imprez, tzw. Garage’ówek, składać się będzie z czterech koncertów w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Pierwsza odbędzie się 27 maja w Katowicach.
„Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia. Podjęcie wspólnych działań było zatem tylko kwestią czasu” – mówi Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage.
Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez Garage i sieć sklepów Żabka. (zd)