Joanna Bator – polska pisarka, publicystka i felietonistka, autorka „Piaskowej góry”, „Ciemno, prawie noc” czy „Gorzko, gorzko” – została ambasadorką marki Acer. W ramach współpracy będzie promować linię laptopów ConceptD.
Motywem przewodnim kampanii Acera, w której bierze udział pisarka, jest dojrzewanie. Jak wyjaśnia marka, jest to nawiązanie do zmian, które zaszły na przestrzeni lat w jej karierze. „Zaczynała od kartki papieru, potem była maszyna do pisania, komputer stacjonarny, aż w końcu przyszedł czas na ConceptD. Jest to także bezpośrednia analogia do czterech etapów życia kobiety, które wybrzmiewają w powieści »Gorzko, gorzko«, obrazującej cztery pokolenia kobiet” – czytamy w komunikacie marki.
Współpraca rozpoczęła się w drugiej połowie lipca 2021 roku. Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych – na facebookowych i instagramowych profilach Joanny Bator i Acer Polska, a także na specjalnym kanale linii ConceptD.
Akcja potrwa kilka miesięcy. W tym czasie zaplanowane są działania specjalne związane z Joanną Bator i jej profesją.
„Joanna Bator, jak większość pisarzy, tworzy zarówno w domu jak i w podróży, a dzięki ConceptD może wyjść poza utarte schematy i korzystać z urządzenia na własnych warunkach. Praca pisarza to kolejny aspekt twórczości, który chcemy przybliżyć za pomocą nowego ambasadora” – komentuje Jeremi Rybak, Head of Marketing w Acer Polska.
Joanna Bator podkreśla natomiast, że odpowiedni laptop jest niezwykle ważnym elementem jej pracy, jak i codziennego życia. „Komputer dla mnie to najważniejszy obiekt, wręcz intymny. Są w nim moje teksty, koncepty, moje tajemnice. Musi być przyjemny dla moich oczu i dłoni, mieć duży, łatwy do ustawienia ekran, który idealnie odwzorowuje kolory. Ponadto musi być mobilny, ponieważ poruszam się z nim po domu i zabieram w podróże” – mówi pisarka.
Ostatnio do grona ambasadorów marki Acer dołączyła też Magdalena Boczarska. Aktorka promuje linię notebooków Swift. (mb)