Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Joanna Kulig dla W.Kruk. w lutym 2020 roku joanna kulig została ambasadorką w.kruk. aktorka jest twarzą kampanii i kolekcji „blask kobiecości”, przygotowanych z okazji 180 rocznicy istnienia marki jubilerskiej. „jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a w życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc” – mówi joanna kulig. jubileuszowa kampania wystartowała 28 lutego 2020 roku. jej motywem przewodnim jest „blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii w.kruk”. celem jest podkreślenie, że każda kobieta posiada swój naturalny blask, a biżuteria w.kruk pomaga go wydobyć. akcja promocyjna będzie prowadzona w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz internecie. „od 180 lat kunsztem i unikalnością biżuterii oddajemy hołd najważniejszym wartościom otaczającego świata. według w.kruk jedną z nich jest kobiecość. w roku jubileuszowym szczególnie ją celebrujemy, w każdej jej odsłonie. a dzięki wyjątkowym i bardzo różnym ambasadorkom doceniamy i spajamy w jedną, pełną blasku i mocy ideę” – komentuje daria szajnar, dyrektor marketingu w.kruk. w ramach kampanii powstał także spot reklamowy, w którym oprócz ambasadorki udział wzięły sportsmenka joanna fiodorow, pisarka joanna bator, nauczycielka roku 2019 zyta czechowska, agentka modelek angelika wierzbicka oraz reprezentantka zespołu w.kruk – aleksandra drozdowska. każdą z nich wyróżniać ma „inny, wyjątkowy rodzaj blasku”: u bator jest to natchnienie i szczególna wrażliwość, fiodorow to zwycięstwo i wytrwałość w dążeniu do upragnionego celu, czechowska to dobroć i empatia, wierzbicka to piękno definiowane klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością, a aleksandra drozdowska to pasja oraz szczególne umiłowanie do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata. promocyjne wideo można oglądać na youtubie; wyświetlane będzie również w kinach. za produkcję wideo odpowiadają łukasz lewandowski (produkcja) i krzysztof grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii jest fotograf piotr stokłosa. za działania z zakresu product pr odpowiada zespół w.kruk. mają opierać się one m.in. na prezentacji historii marki, promocji biżuterii z autorskiej kolekcji blask oraz przeprowadzeniu konkursu dla konsumentek. pr-em korporacyjnym zajmie się agencja msl. jubileuszowa kampania prowadzona będzie przez cały 2020 rok. (ak).
W lutym 2020 roku Joanna Kulig została ambasadorką W.Kruk. Aktorka jest twarzą kampanii i kolekcji „Blask kobiecości”, przygotowanych z okazji 180 rocznicy istnienia marki jubilerskiej.
„Jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a w życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. Każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. Blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc” – mówi Joanna Kulig.
Jubileuszowa kampania wystartowała 28 lutego 2020 roku. Jej motywem przewodnim jest „blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii W.Kruk”. Celem jest podkreślenie, że każda kobieta posiada swój naturalny blask, a biżuteria W.Kruk pomaga go wydobyć. Akcja promocyjna będzie prowadzona w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz internecie.
„Od 180 lat kunsztem i unikalnością biżuterii oddajemy hołd najważniejszym wartościom otaczającego świata. Według W.Kruk jedną z nich jest kobiecość. W roku jubileuszowym szczególnie ją celebrujemy, w każdej jej odsłonie. A dzięki wyjątkowym i bardzo różnym ambasadorkom doceniamy i spajamy w jedną, pełną blasku i mocy ideę” – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.Kruk.
W ramach kampanii powstał także spot reklamowy, w którym oprócz ambasadorki udział wzięły sportsmenka Joanna Fiodorow, pisarka Joanna Bator, nauczycielka roku 2019 Zyta Czechowska, agentka modelek Angelika Wierzbicka oraz reprezentantka zespołu W.Kruk – Aleksandra Drozdowska. Każdą z nich wyróżniać ma „inny, wyjątkowy rodzaj blasku”: u Bator jest to natchnienie i szczególna wrażliwość, Fiodorow to zwycięstwo i wytrwałość w dążeniu do upragnionego celu, Czechowska to dobroć i empatia, Wierzbicka to piękno definiowane klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością, a Aleksandra Drozdowska to pasja oraz szczególne umiłowanie do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata.
Promocyjne wideo można oglądać na YouTubie; wyświetlane będzie również w kinach. Za produkcję wideo odpowiadają Łukasz Lewandowski (produkcja) i Krzysztof Grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii jest fotograf Piotr Stokłosa. Za działania z zakresu PRoduct PR odpowiada zespół W.Kruk. Mają opierać się one m.in. na prezentacji historii marki, promocji biżuterii z autorskiej kolekcji Blask oraz przeprowadzeniu konkursu dla konsumentek. PR-em korporacyjnym zajmie się agencja MSL. Jubileuszowa kampania prowadzona będzie przez cały 2020 rok. (ak)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Joanna Kulig dla W.Kruk. w lutym 2020 roku joanna kulig została ambasadorką w.kruk. aktorka jest twarzą kampanii i kolekcji „blask kobiecości”, przygotowanych z okazji 180 rocznicy istnienia marki jubilerskiej. „jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a w życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc” – mówi joanna kulig. jubileuszowa kampania wystartowała 28 lutego 2020 roku. jej motywem przewodnim jest „blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii w.kruk”. celem jest podkreślenie, że każda kobieta posiada swój naturalny blask, a biżuteria w.kruk pomaga go wydobyć. akcja promocyjna będzie prowadzona w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz internecie. „od 180 lat kunsztem i unikalnością biżuterii oddajemy hołd najważniejszym wartościom otaczającego świata. według w.kruk jedną z nich jest kobiecość. w roku jubileuszowym szczególnie ją celebrujemy, w każdej jej odsłonie. a dzięki wyjątkowym i bardzo różnym ambasadorkom doceniamy i spajamy w jedną, pełną blasku i mocy ideę” – komentuje daria szajnar, dyrektor marketingu w.kruk. w ramach kampanii powstał także spot reklamowy, w którym oprócz ambasadorki udział wzięły sportsmenka joanna fiodorow, pisarka joanna bator, nauczycielka roku 2019 zyta czechowska, agentka modelek angelika wierzbicka oraz reprezentantka zespołu w.kruk – aleksandra drozdowska. każdą z nich wyróżniać ma „inny, wyjątkowy rodzaj blasku”: u bator jest to natchnienie i szczególna wrażliwość, fiodorow to zwycięstwo i wytrwałość w dążeniu do upragnionego celu, czechowska to dobroć i empatia, wierzbicka to piękno definiowane klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością, a aleksandra drozdowska to pasja oraz szczególne umiłowanie do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata. promocyjne wideo można oglądać na youtubie; wyświetlane będzie również w kinach. za produkcję wideo odpowiadają łukasz lewandowski (produkcja) i krzysztof grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii jest fotograf piotr stokłosa. za działania z zakresu product pr odpowiada zespół w.kruk. mają opierać się one m.in. na prezentacji historii marki, promocji biżuterii z autorskiej kolekcji blask oraz przeprowadzeniu konkursu dla konsumentek. pr-em korporacyjnym zajmie się agencja msl. jubileuszowa kampania prowadzona będzie przez cały 2020 rok. (ak).