Kamil Szeptycki, polski aktor teatralny i filmowy, został w styczniu 2023 roku ambasadorem Home.pl, firmy z branży usług internetowych.
W nowej kampanii ambasador wciela się w rolę pomocnika i doradcy, który wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłek, wspiera właścicieli biznesów oraz pomaga im w odniesieniu sukcesu. Jak komunikuje firma, kampania Home.pl jest skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, które chcą zaistnieć w internecie lub rozwijać swoją obecność online.
„Chcemy odświeżyć nasz brand, pokazać jego nowoczesne oblicze i podkreślić główne atrybuty Home.pl: zrozumienie potrzeb, edukowanie i rekomendowanie rozwiązań, bliską pracę z klientem oraz szeroki wachlarz usług” – mówi Magdalena Chudzikiewicz, członkini zarządu, szefowa pionu komercyjnego Home.pl.
Kampania zostanie wsparta działaniami contentowymi i PR-owymi, prowadzonymi na YouTubie, w mediach społecznościowych oraz na portalach informacyjnych i w serwisach biznesowych, takich jak: Business Insider, Forbes, Money.pl, SpidersWeb.pl czy Puls Biznesu. Kampania emitowana jest także w stacjach głównych i tematycznych grup TVN i Polsat.
Działania PR prowadzi agencja Havas PR Warsaw. Za zakup mediów odpowiadały: agencja Freundschaft i dom mediowy Media Direction. (bs)