Agencja VML Poland przygotowała dla Orange nową kampanię #NapędzaniŚwiatłem promujacą światłowód o prędkości nawet do 600 Mb/s.
Napędzanie światłem – to główny motyw kampanii. Światłowód Orange umożliwia użytkownikom działanie w tempie podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych – czytamy w komunikacie prasowym.
Kampania ma na celu pokazać Polakom, że dostępna technologia może zmienić życie codzienne. Światłowodowy internet umożliwia bowiem przesyłanie dużej ilości danych i tym samym lepszy obieg informacji, rozrywki czy wiedzy.
W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz przygotował specjalny film „Światło”. Youtuber mówi w nim o szybkim tempie życia w Japonii, które umożliwia technologia i dostęp do bardzo szybkiego internetu.
Źródło: YouTube/Krzysztof Gonciarz
Kampania zakłada również inne elementy. Polscy instagramerzy na swoich kanałach mają przedstawić filmy w stylu timelapse, w których pokażą, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienne życie. W ramach kampanii przygotowano również konkurs na najlepsze wideo. Użytkownicy Instagrama muszą oznaczyć je hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem. Wybrane filmy zostaną wykorzystane w specjalnym spocie o Światłowodzie Orange.
Z ramienia VML za kampanię odpowiadają: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba, Wiktor Bielski, Daniel Marciniak. Darek Samul, Tomasz Misiukiewicz, Anna Kostro, Wojciech Feliś, Anna Kwiatkowska. Ze strony Orange zaś: Tomasz Sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych i Maciej Wróblewski, specjalista ds. social media.
Zdjęcie główne: screen z YouTube/Krzysztof Gonciarz
(ak)