Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Krzysztof Gonciarz dla Orange. agencja vml poland przygotowała dla orange nową kampanię #napędzaniświatłem promujacą światłowód o prędkości nawet do 600 mb/s. napędzanie światłem – to główny motyw kampanii. światłowód orange umożliwia użytkownikom działanie w tempie podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych – czytamy w komunikacie prasowym. kampania ma na celu pokazać polakom, że dostępna technologia może zmienić życie codzienne. światłowodowy internet umożliwia bowiem przesyłanie dużej ilości danych i tym samym lepszy obieg informacji, rozrywki czy wiedzy. w ramach kampanii krzysztof gonciarz przygotował specjalny film „światło”. youtuber mówi w nim o szybkim tempie życia w japonii, które umożliwia technologia i dostęp do bardzo szybkiego internetu. źródło: youtube/krzysztof gonciarz. kampania zakłada również inne elementy. polscy instagramerzy na swoich kanałach mają przedstawić filmy w stylu timelapse, w których pokażą, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienne życie. w ramach kampanii przygotowano również konkurs na najlepsze wideo. użytkownicy instagrama muszą oznaczyć je hashtagiem #napędzaniświatłem. wybrane filmy zostaną wykorzystane w specjalnym spocie o światłowodzie orange. z ramienia vml za kampanię odpowiadają: jacek stefanowicz, piotr szkałuba, wiktor bielski, daniel marciniak. darek samul, tomasz misiukiewicz, anna kostro, wojciech feliś, anna kwiatkowska. ze strony orange zaś: tomasz sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych i maciej wróblewski, specjalista ds. social media. zdjęcie główne: screen z youtube/krzysztof gonciarz. (ak).
Agencja VML Poland przygotowała dla Orange nową kampanię #NapędzaniŚwiatłem promujacą światłowód o prędkości nawet do 600 Mb/s.
Napędzanie światłem – to główny motyw kampanii. Światłowód Orange umożliwia użytkownikom działanie w tempie podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych – czytamy w komunikacie prasowym.
Kampania ma na celu pokazać Polakom, że dostępna technologia może zmienić życie codzienne. Światłowodowy internet umożliwia bowiem przesyłanie dużej ilości danych i tym samym lepszy obieg informacji, rozrywki czy wiedzy.
W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz przygotował specjalny film „Światło”. Youtuber mówi w nim o szybkim tempie życia w Japonii, które umożliwia technologia i dostęp do bardzo szybkiego internetu.
Źródło: YouTube/Krzysztof Gonciarz
Kampania zakłada również inne elementy. Polscy instagramerzy na swoich kanałach mają przedstawić filmy w stylu timelapse, w których pokażą, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienne życie. W ramach kampanii przygotowano również konkurs na najlepsze wideo. Użytkownicy Instagrama muszą oznaczyć je hashtagiem #NapędzaniŚwiatłem. Wybrane filmy zostaną wykorzystane w specjalnym spocie o Światłowodzie Orange.
Z ramienia VML za kampanię odpowiadają: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba, Wiktor Bielski, Daniel Marciniak. Darek Samul, Tomasz Misiukiewicz, Anna Kostro, Wojciech Feliś, Anna Kwiatkowska. Ze strony Orange zaś: Tomasz Sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych i Maciej Wróblewski, specjalista ds. social media.
Zdjęcie główne: screen z YouTube/Krzysztof Gonciarz
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Krzysztof Gonciarz dla Orange. agencja vml poland przygotowała dla orange nową kampanię #napędzaniświatłem promujacą światłowód o prędkości nawet do 600 mb/s. napędzanie światłem – to główny motyw kampanii. światłowód orange umożliwia użytkownikom działanie w tempie podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych – czytamy w komunikacie prasowym. kampania ma na celu pokazać polakom, że dostępna technologia może zmienić życie codzienne. światłowodowy internet umożliwia bowiem przesyłanie dużej ilości danych i tym samym lepszy obieg informacji, rozrywki czy wiedzy. w ramach kampanii krzysztof gonciarz przygotował specjalny film „światło”. youtuber mówi w nim o szybkim tempie życia w japonii, które umożliwia technologia i dostęp do bardzo szybkiego internetu. źródło: youtube/krzysztof gonciarz. kampania zakłada również inne elementy. polscy instagramerzy na swoich kanałach mają przedstawić filmy w stylu timelapse, w których pokażą, jak światło i światłowód przyspieszają ich codzienne życie. w ramach kampanii przygotowano również konkurs na najlepsze wideo. użytkownicy instagrama muszą oznaczyć je hashtagiem #napędzaniświatłem. wybrane filmy zostaną wykorzystane w specjalnym spocie o światłowodzie orange. z ramienia vml za kampanię odpowiadają: jacek stefanowicz, piotr szkałuba, wiktor bielski, daniel marciniak. darek samul, tomasz misiukiewicz, anna kostro, wojciech feliś, anna kwiatkowska. ze strony orange zaś: tomasz sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych i maciej wróblewski, specjalista ds. social media. zdjęcie główne: screen z youtube/krzysztof gonciarz. (ak).