Bartosz Lenk, czyli vloger Lenek, został oficjalnym ambasadorem Cartoon Network. Stacja nawiązała współpracę z młodym twórcą w wyniku wygranego konkursu CN Vlog It i potrwa ona przez co najmniej trzy miesiące.
O powody zorganizowania takiej akcji PRoto.pl zapytało przedstawicielkę firmy odpowiedzialnej za stację CN. „Wszystko, na czym zależy Cartoon Network, to zaangażowanie ze strony dzieciaków, dlatego zawsze szukamy dodatkowych sposobów na dotarcie do naszych widzów. Obserwujemy sporą aktywność naszych fanów na YouTubie i innych portalach społecznościowych. Dlatego również tam chcemy do nich docierać” – tłumaczy Barbara Izowska-Jędrych, Marketing i PR Manager w Turner Broadcasting System. I dodaje: „Cała akcja przyniosła mnóstwo frajdy zarówno naszym fanom, jak i nam”.
Jak czytamy w informacji prasowej, konkurs wystartował 31 lipca 2017 roku i trwał cztery tygodnie. Uczestnicy nagrywali swoje vlogi, które publikowali na stronie www.vlogit.cartoonnetwork.pl. Następnie trzech finalistów wyłonionych przez organizatora wzięło udział w warsztatach 8 września (które prowadził ambasador akcji – youtuber Sheo), podczas których „poznali tajniki vlogowania”, a także dowiedzieli się od Moniki Ćwiek z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci. Ostatnim zadaniem konkursowym było przygotowanie wideorelacji z odbytych warsztatów, a stworzone prace zostały ocenione przez jury.
Zdjęcie z warsztatów, źródło: materiały prasowe Turner Broadcasting System
„Jednym z ważniejszych kryteriów przy wyborze zwycięzcy była osobowość. Chcieliśmy, żeby laureat był ciekawą postacią i aby jego pozytywna energia była widoczna w filmach, które nagrywa” – skomentował konkurs ambasador Sheo. W wyniku decyzji komisji, tytuł oficjalnego vlogera Cartoon Network otrzymał 12-letni Bartosz Lenk.
Od teraz LeneK będzie mógł jako pierwszy recenzować premierowe odcinki seriali Cartoon Network, zyska także dostęp do gier, zabawek oraz eventów przygotowanych przez stację. W tym celu organizator zapewni vlogerowi komplet materiałów, jednak ambasador nie ma obowiązku ich wykorzystywać – informuje w rozmowie z naszym portalem Barbara Izowska-Jędrych. W ramach współpracy treści z kanału Lenka w serwisie YouTube będą promowane na antenie Cartoon Network, a także na stronie internetowej i w portalach społecznościowych stacji.
„LeneK jest naszym fanem, więc myślę, że to dla niego przede wszystkim szansa na ekskluzywny dostęp do naszych treści i produktów. Cartoon Network będzie również mu podpowiadać, jak efektywnie prowadzić vloga. LeneK to świetny, mający dużo do powiedzenia chłopak, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę” – dodaje Izowska-Jędrych.
Przygoda Lenka z vlogowaniem rozpoczęła się około rok temu. W swoich materiałach wideo młody twórca opowiada o grach, przekąskach czy znanych youtuberach. Zgodnie z regulaminem akcji, CN będzie promować zwycięzcę przez trzy miesiące, a po tym czasie strony wspólnie zastanowią się, co dalej – dowiedziało się PRoto.pl.
Turner Broadcasting System Polska korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
Zdjęcie główne pochodzi z materiałów prasowych Turner Broadcasting System.
(bm)