W styczniu 2020 roku ambasadorem marki Totolotek został były piłkarz Bayernu Monachium, FC Koln czy Arsenalu – Łukasz Podolski. Weźmie udział w polskich działaniach marketingowych bukmachera w internecie i naziemnych punktach sprzedaży zakładów. „Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia” – podaje w komunikacie Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.
Jak czytamy, osoba Podolskiego łączy polską markę z niemieckim bukmacherem XTiP. Oba podmioty podpisały z nim kontrakt ambasadorski, oba należą też do grupy Gauselmann, a w swoich logotypach mają charakterystyczny dla właściciela symbol słońca.
Totolotek prowadzi obecnie również działania sponsoringowe we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Marka jest od 2019 roku sponsorem tytularnym Pucharu Polski.
Umowa z Podolskim ma charakter długoterminowy. (mp)